vrijdag 9 mei 2014

Van harte!

Hoi hoi,

ideaal scrapweer vanochtend ;) Heerlijk even een verhuiskaartje gefreubeld voor 2 challenges deze keer:

Seize The Sketch#19:


en Vintage Cafe Card Challenge : gebruik een sleutel en/of slot en/of sleutelgat op je kaart. (als ik Google-translate mag geloven ;) )






Dit is mijn kaartje:





de sleutel heb ik gestanst met (volgens mij) een stans van Marianne Design





Hier zie je de sleutel nog beter en links het  sleutelgat van Melissa Frances

Ik heb 2 vlaggenlijntjes gestanst en tussen de verschillende lagen geplakt. Zo heb je net wat meer diepte in de kaart :-)










Een verbandgaasje en los naaigaren gebruikt voor dat lekkere shabby effect, ik hou er van!!
De houten lettertjes heb ik wit gemaakt met een laagje gesso. Ook het papier aan de randen een likje gesso gegeven.





Hier zie je goed de verschillende laagjes :-)




Gebruikte materialen:
papiertjes van Maja Design,vintage plaatje (volgens mij van Tr3ndy Papir), wit cardstock en kraftpapier, gesso, houten lettertjes, bloemen, verbandgaasje, wit naaigaren, vlaggetjes-stans, sleutelstans, sleutelgat (Melissa Frances),oudroze (kreuk-)lint, stukje ribbelkarton van een oude doos.

Dit was m weer! Bedankt voor het kijken en alvast een goed weekend gewenst!!

Groetjes,
Brenda



18 opmerkingen:

Tinie zei

Prachtige kaart, Brenda!! Erg mooi gedaan!
Groetjes Tinie

Margot zei

mooi!!!!!!!!!!!!

Je@net zei

Wow...prachtige kaart, Brenda!

Alida zei

super, wat leuk gedaan met dat Pion papier, leuk idee zo.

Boukje zei

Ik hou er ook van, prachtig gemaakt, ook je kaart van hieronder!
Groetjes Boukje.

Marjan K├╝ppers zei

Wat een supermooie shabby kaart, ben dol op deze stijl!

Romy zei

Oh wauw, wat een geweldig shabby chic kaartje! Prachtig, dat nostalgische sfeertje!

Els zei

Een pracht verhuis kaartje met al die laagjes en lekker bezig geweest zo.

anik chauvin zei

Very gorgeous ans so romantic ! Bravo !

Diane Jaquay zei

Gorgeous texture and depth to this card, it's absolutely BEAUTIFUL!!!

Marjolijn van Elsberg zei

Prachtig!!!!!!!!! Alweer een winnaar!

Lean de Ruiter zei

Super gaaf kaartje heb je gemaakt..en de vorige blogposten ook.
groetjes,Lean

Jessi Fogan zei

Oh wow! This is unbelievably gorgeous! So many wonderful shabby chic details - I love the layer of corrugated cardboard peeking out, the threads, the seam binding....absolutely stunning!! Thanks for coming to play at Seize the Sketch with us :)

Lee Ann Barrett zei

Wow! Amazing card, with so much detail! Love the corrugated cardboard and the cheese cloth- really, all of the texture is amazing. Thanks so much for sharing this beauty at Seize the Sketch!

Wilma zei

Prachtige shabby kaart!!

catz zei

love all the layers and the soft colors!! Thanks for sharing at VCCC!

Hellen zei

Very pretty! Thank you for joining us at The VCCC!

Dorota ma Kota zei

love cards with piece of box! :-)