woensdag 7 mei 2014

With Love...

Vandaag weer een kaartje gemaakt,want ik zag dat ze weer een erg leuke challenge hadden bij The Shabby Tea Room. Je moest een kaartje maken naar aanleiding van de inspiratiefoto en de kleuren eruit gebruiken én ook stof verwerken op je kaart. Hieronder eerst de inspiratiefoto:






En dit is mijn kaartje geworden:













De strik heb ik gemaakt van linnenband, ook stof toch?








Gebruikte materialen: 
papiertjes van Maja Design, plaatje uit een vel van (ik meende) Pion Design maar kan ook Tr3ndy Papir zijn geweest. Verder lekker wat bloemetjes, doilies, pareltjes,verbandgaas en nog een leuke accolade (links op het plaatje) van Pink Paisly, stempeltje en inkt. Basis van de kaart is kraft,want die kleur zag ik ook op de foto.

Ik ga mijn kaartje even linken. Bedankt voor het kijken en nog een fijne dag!!

O ja, nog wel even leuk om te vermelden, dat mijn vorige kaartje (klik HIER ) bij de "Honorable Mention Cups of Tea" stond bij The Shabby Tea Room! Gaaf toch?

Groetjes,Brenda

10 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een pracht van een kaart, Brenda!

xxx Myra xxx zei

wat een schatje!

Alida zei

mooi vintage kaartje Brenda, erg leuk gedaan.

Els zei

Erg leuke vintage kaart en zo leuk die strik.

Scraptastische hobby zei

WOUW schitterende kaart Brenda, echt heel gaaf....wat een sfeervolle kaart!
Hobby groetjes van Gerie

Klaudia/Kszp zei

This is so beautiful! :)

Wilma zei

Schitterend en zo lief!

Gerdine zei

Echt vintage! Leuk plaatje ook!

Lenet zei

Prachtig kaartje mooie zachte kleurtjes , en ja hoor het lint is ook stof. . Nog gefeliciteerd met je honourable mention!
Bedankt dat je weer met ons meedoet in The Shabby Tearoom.

Kristina Abramova zei

So cute)) I like it so much!!