zondag 1 juni 2014

"Hello"

Hoi hoi,

Vanmiddag een kaartje geknutseld voor Liftchallenge #67. Was nog best lastig om de tekstjes allemaal recht te stempelen! Anyway, het is (zéker voor mijn doen) een vrij strakke kaart geworden.

Dit was de te liften kaart:






En dit is mijn lift geworden:










Stempeltjes en telefoonstansje zijn van PaperTreyInk. Verder nog cardstock gebruikt, verschillende kleuren inkt en wat 3Dtape. Designpapier is van Kaisercraft (dacht ik)


Bedankt voor het kijken en nog een fijne zondag verder,

Brenda

12 opmerkingen:

Thamar, zei

hooooooooi die Brenda

wat een leuke kaart . ja alles recht stempelen dat is niet even makkelijk. ik heb zo'n ding ervoor van inkadinkado weet niet hoe het heet. gebruik het weinig maar het werkt wel.
Mens je bent er maar druk mee, kom er maar weer op.
Ik ga morgen beginnen met een layout die ik weer met johanna ga liften zij is al klaar! oeps.
Er is een leuke schets bij dutch dares vind ik ook wat voor jou.
nou groetjes uit het spraakmakende Barneveld haha
waar iedereen zowat van de leg is.

doeg

Els zei

Een heel bijzondere en mooie kaart
Brenda. Mooie zachte kleuren ook.

Judith zei

Oh, ik vind jouw kaart super leuk! Dat lieve telefoontje (althans de stempel en stans dan) zou ik graag willen hebben. Maar de verzendkosten zijn zo hoog vanuit de USA...
Anyway, een top lift!!! Mooie kleuren heb je uitgezocht.
Groetjes Judith

Alida zei

erg leuk en helemaal mijn kleuren, ik ben er helemaal weg van.

Boukje zei

Mooi kaartje, leuk gevonden het telefoongesprek!
Dinette mag nog een maandje Japan, het schiet alweer op! Bedankt voor je berichtje!
Groetjes Boukje.

Je@net zei

Wat mooi in die zachte kleurtjes.
Een heel leuk kaartje geworden, Brenda!

Sonja van der Lugt zei

Wat een leuk idee zeg die stempels zo onder elkaar! Ga ik zeker ook een keer gebruiken.

Cornelie zei

Ja leuk!! Weg van dit setje, en zo leuk gedaan. Goed idee! Dank je wel weer Brenda!

Marjan Küppers zei

Mooi in de zachte tintjes en met deze leuke stempels! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

Nadine zei

Super dat je de uitdaging toch bent aangegaan! En wat een leukerd is dit geworden! Liever kleurtjes, leuke teksten, top!

Nadine zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Colinda zei

Deze is ook zo leuk!! Denk dat ik hem zeker nog eens vaker ga liften.