maandag 9 juni 2014

Little miss Cutie Pie

Bij Dutch Dares hadden ze een sketch, waar ik volgens Thamar ook echt aan mee moest doen ;-) Nou, het was wel even zweten (zéker met de temperaturen van de afgelopen dagen!!) maar het is me toch gelukt.

Dit was de sketch:







En dit is mijn lootje geworden:
Op de foto's mijn dochter, toen nog geen twee jaar oud. Schattig!!






en van dichtbij:











Lekker veel laagjes, ME LIKE :-)





Gebruikte materialen:
designpapier van Prima Marketing- Devine Collection, vierkante doilies, labels, gesso, jutetouw, bloemen, verbandgaasje, tekststickertjes&alpha's (October Afternoon) randpons, fotopapier(tussenbladen), gehaakte doilie, bingo-kaartje(Kaisercraft?)bladzijdes uit een oud boek, witte gelpen, wit naaigaren, witte parelswirl.


Dit was m weer :-) Bedankt voor het kijken en een fijne week gewenst!

Groetjes,
Brenda

16 opmerkingen:

Els zei

Wat heb je met deze moeilijke sketch een pracht lootje gemaakt.
Zo leuk al die laagjes en een prachtig designpapier ook.
En schattige foto's zijn dit weer.

Elly van t Scrap-Ateljeetje zei

Superleuk geworden! Papier en foto's zijn natuurlijk té schattig!
Groetjes Elly

Je@net zei

Een prachtige uitwerking van de schets, Brenda!

Boukje zei

Mooi vrolijk geworden! Wat een leuke foto's!
Groetjes Boukje.

Wiebine zei

Prachtige layout is het weer geworden Brenda en wat een super leuke foto's,
groetjes,
Wiebine

Marjan Küppers zei

Ik houd ook van laagjes en van deze look! Wat een schattige foto's en wat past alles er perfect bij! MOOI!

MirjamC zei

Wat een schatje...zowel je dochter als de lo! Mooie kleuren en leuke embellishments! Bedankt voor het meedoen met dd!

Natalie zei

Meteen maar even je blog gecheckt, wat maak je mooie dingen! Je LO is supergaaf met al die laagjes. Je cutiepie is echt een cutie!

Alida zei

erg leuk en lekker meisjesachtig en wat een leuke sketch he.

Sonja van der Lugt zei

Wat een vrolijke layout Brenda! Geweldige foto's. Toen mijn meisje nog klein was zong ik altijd 'you are my sunshine' voor haar. Inmiddels is ze 7, maar dat liedje en dus ook de tekst zijn nog steeds speciaal voor ons :-)

Groetjes Sonja

Jenneke zei

Thamar had gelijk hoor ;-)
Wat een geweldig mooie, vrolijke layout heb je gemaakt, Brenda! Dat achtergrondpapier is echt zó cute! En wat een lieve foto's van je dochter..

Dankjewel voor het meedoen met Dutch Dares!

XXXJenneke

Thamar, zei

Hoi hoi
Hij is echt helemaal top. Weer heeeeeeeeel anders dan die van mij. Leuk zo al die verschillen. Nou jij heb van mij de prijs gewonnen omdat je met deze tropische temperatuur heb zitten scrappen.

Friesland was echt geweldig. Wat een aardige mensen, maar dat wist jij al. Hihi. William heeft het echt geweldig gehad zo heerlijk kunnen vissen. Hij vond het maar niks dat we weer naar huis toe moesten. Maar zoals je weet ook aan leuke dingen komen een einde. Maar als het aan mij ligt gaan we zeker een x terug naar Friesland.

Liefs thamar

Viv zei

Wat een prachtige romantische layout!
Bedankt voor het meedoen bij Dutch dares!

Groetjes Viv

Petra De Vroege zei

Super super super!!! Heeerlijk smullen weer met al die details en laagjes... ik zou zeggen lekker blijven zweten hihi!

Gerdine zei

Wat een vrolijke en zomerse LO!

Thamar vd Hoef zei

GEFELICITEERD met je RAK.
Zie je wel met de warmte scrappen werp zijn vruchten af.
Liefs thamar