woensdag 2 juli 2014

"Mr &Mrs"

Hoi hoi,

vanavond een kaartje gemaakt voor de schetsuitdaging bij Dutch Card Lovers. Het is een beetje een shabby chic trouwkaartje geworden. Dit was de sketch:





En dit is mijn kaartje:








De kleine hartjes heb ik met een zelfgemaakte mask met structuurpasta gemaakt:






Gebruikte materialen:

kraftcardstock en wit cardstock, crèmekleurig papier van Bo Bunny, plakpareltjes van Melissa Frances, letterstansen, hartjes-stans, wit kantje van een brocantemarkt, wit naaigaren, 3D tape,structuurpasta.



Tot slot wil ik ook nog even vertellen dat ik met mijn laatste kaartje bij de "Honorable Mention Cups of Tea" zat bij de Shabby Tea Room , YAY!!





En, om het feest compleet te maken had ik zelfs gewonnen bij Scrap It With a Song met mijn "Love You" layout van laatst. Gaaf toch!!



Nou, dit was het voor nu : ) Bedankt voor het kijken hier en tot de volgende post maar weer!

Groetjes,

Brenda xx

11 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke uitwerking van de schets, Brenda. Heel erg mooi gedaan!
En gefeliciteerd met je winnende creaties!

Wiebine zei

Wat een superleuke kaart zeg en leuk dat je er met structuurpasta op hebt gewerkt en nog van harte gefeliciteerd !!
groetjes,
Wiebine

Romy zei

Wat een plaatje van een kaartje! Zo mooi romantisch en elegant!
Van harte gefeliciteerd met het winnen en met de eervolle vermelding! Meer dan terecht verdiend :)

Marjan Küppers zei

Mooi en chic is jouw uitwerking van de schets! Shabby, maar ook modern. En van harte met je eervolle vermeldingen het winnen, gaaf! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

Petra De Vroege zei

Wat een mooi sereen kaartje! Heel gaaf! En terecht dat je won! Geniet ervan!! :)

Els zei

Een hele mooi kaart met die zelfgemaakt hartjes en stuctuurpasta.
gefeliciteerd met je prijzen van de kaart en de super gave layout.

Marjolijn van Elsberg zei

Prachtig kaartje Brenda en ja terecht dat je met die lay out gewonnen hebt, wat is die mooi zeg!!!!!1

Gerdine zei

Mooi kaartje, Brenda! Leuk, dat mr and mrs! Gefeliciteerd met je prijzen!

Margot zei

wauw! ik ben er weg van! bedankt voor het meedoen met de DCL!

Rosalien Zwackhalen zei

Wat een lieve romantische kaart. heel sjiek. Leuk dat je meedoet met de DCL.

Anja (scrappie) zei

Heel erg gaaf hoor en die layout is ook prachtig net als je andere kaartje. leuk dat je meedoet bij DCL.