zaterdag 16 augustus 2014

Een paar kaartjes...

De afgelopen dagen heb ik een paar kaartjes gemaakt en die wil ik hier nog even laten zien :)

De eerste is een kaartje die ik met een sketch gemaakt heb op het HeppieScrappy-forum:
(excuses voor de scheve foto)













De volgende is een kleurrijk en niet-standaard trouwkaartje:







Mooie tekst voor op een trouwkaart toch?





En de laatste is voor iemand die wel een steuntje in de rug kan gebruiken:















Gebruikte papiertjes zijn allemaal van My Mind's Eye, wel 2 verschillende lijnen.


Groetjes en fijn weekend verder,

Brenda XX

15 opmerkingen:

Gerdine zei

Zulk gaaf papier van MME! Mooie kaartjes!

Els zei

Wat een leuke kaartjes en vooral die voor de trouwerij vind ik heel bijzonder met die mooie tekst en de vrolijke uitstraling.

Je@net zei

Wat een mooie kaarten, Brenda.
Fijne zondag!

Sonja van der Lugt zei

Mooi Brenda!!!

Oeneke zei

Mooie kaartjes Brenda, de laatste is mijn favoriet. de middelste vind ik het achtergrond papier iets "te", maar de indeling wel heel mooi.

Alida zei

ze zijn alledrie weer erg leuk, mooi weer helemaal in jouw eigen stijl.

Linda van der Velden zei

Wat een gave kaartjes! Met name de laatste vind ik helemaal perfect

Margot zei

Wauw! Ik vind ze prachtig, alles klopt, de kleuren, materialen en vormgeving, super hoor!

Crafty EllenH. zei

WOW!!! Wat een pracht website hier! Ik hou van je kaartjes en je layouts, mogen er vast en zeker ook zijn. Leuke blogje heb je hier :)

Nicole Parmentier zei

stuk voor stuk heerlijke vintage kaartjes Brenda, echt prachtig. Krijg er weer helemaal het Franse brocante-gevoel van!

Mona Pendleton zei

Beautiful cards! Love all the layers and bows!

Wilma zei

Zo verschillend en alle drie even mooi, apart, vrolijk.

Johanna zei

Vrolijke kaartjes, MME heeft ook leuke papiertjes :) gekke vraag misschien, maar wat voor touwtje/elastiek gebruik je op deze kaartjes?
groetjes, Johanna

Natalie zei

3 fantastische kaartjes!!! Mooi met al die laagjes, er is zo veel te zien!

Johanna zei

Dank je wel voor de tip :D