vrijdag 14 november 2014

"Handmade Flowerz" -deel 2

Hallo,

hier ben ik weer met deze keer een layout. Ik heb wederom zo'n prachtige bloem van Pimp-a-Pumpkin gebruikt, met dezelfde papierlijn van Bo Bunny-Prairie Chic. De kleur blauw past echt perfect bij die mooie bloem. Op de foto zie je mijn kleine nichtje , voor het eerst op de schoolfoto ;)









En nog een paar close-upjes:
























De journaling staat op het label:
























Dit was m weer! Leuk dat je even kwam buurten op mijn blog!
Groetjes en fijne dag,

Brenda xx

11 opmerkingen:

Thamar, zei

Hee nu ben ik een x de eerste. Ha.
Wat een mooie lo allemaal laagjes helemaal mijn ding en die bloem is gaaf maar dat vond ik al op de kaart. Wat een schattige foto .
Morgen dus foto van cake?????
Jammer dat je zo ver weg woon anders kwam ik hem proeven.
Fijn weekend

Els zei

Weer een pracht lootje is dit en waar weer veel op te zien is.
Leuk met die filmpstrip erbij en de foto vind ik prachtig.

groetjes, Els

Wiebine zei

Mooie layout Brenda, zoveel laagjes weer te zien, mooie kleuren ook en wat past die bloem er prachtig bij,
groetjes,
Wiebine

Je@net zei

Weer een prachtige lo, Brenda!

Sonja van der Lugt zei

Heel erg mooi!!

Val Thorpe zei

Such a sweet layout... I love those colours together and that flower is just so beautiful....

Boukje zei

Mooi geworden, de bloem komt hier mooi uit!
Groetjes Boukje.

Connie zei

sschitterend weer met al die laagjes. Knap hoor hoe je dat geduld altijd weer op kunt brengen. De bloemen zijn ook erg mooi!

Nicole Parmentier zei

Een echte meisjeslayout! Prachtige details weer Brenda. De bloem past er perfect bij!

stieneke zei

Schitterend,zo mooi al die laagjes en alles past perfect bij elkaar.
Groetjes Stieneke.

Johanna zei

Aaah wat een schattige layout en een stralend meisje! Leuk weer al die laagjes en details :)