dinsdag 11 november 2014

Handmade Flowerz...

Goedemorgen,

ik heb weer eens een kaartje gemaakt en deze keer mocht ik werken met echt waanzinnig mooie blommekes!! Ik had me via de Facebook -pagina opgegeven bij Pimp-a-Pumpkin , waar ze "bloemenmeisjes " zochten om wat leuks te maken met die prachtige handgemaakte bloemen van hun. Helemaal in mijn straatje natuurlijk :)))  En vorige week kreeg ik een paar beauties van bloemen opgestuurd en dit is het kaartje wat ik er mee gemaakt heb:






Zeg nou zelf, dit is toch een geweldig mooie bloem??









Kijk toch eens, die mooie glimmertjes in die bloem, I love it!!





De papiertjes van Bo Bunny (Prairie Chic) pasten er mooi bij. 




Ik zou zeggen, neem eens een kijkje in de winkel van Marianne en neem een mandje mee! ;)

Klik {HIER} om naar de webshop te gaan. 


Groetjes en bedankt voor het kijken,

Brenda xx

15 opmerkingen:

Cornelie zei

Als dat geen eye cather is!! Mooi zeg!

Marjan Küppers zei

Dat is zéker helemaal iets voor jou, erg mooi deze kaart! En de bloem is prachtig, ga eens een kijkje nemen.

Je@net zei

Mooie kaart, Brenda, en die bloem is inderdaad prachtig. Een echte blikvanger!

Natalie zei

Inderdaad, de bloem is schitterend! Je hebt er een mooi kaartje mee gemaakt.

Johanna zei

Prachtige kaart! en die bloem die is schitterend (met al die glimmertjes!!)

Brigitta Raaijmakers zei

Mooie kaart en een heerlijk glitterige bloem! Echt een eyecatcher!

Alida zei

wauw wat een mooi kaartje en inderdaad een schitterende bloem.

Jolanda Goes zei

de bloem is inderdaad geweldig!! Maar je kaartje ook Brenda, prachtig stukje werk.

Nicole Parmentier zei

De bloem is inderdaad schitterend Brenda, hij maakt je prachtige kaartje helemaal af!

Thamar, zei

Weer een topper brenda!!!!!! Gaaf kaartje . Die bloem is prachtig.
Fijne avond

Kitty zei

prachtig kaartje Brenda!

Judith zei

Je hebt gelijk: prachtig! Ook de kleur is heel mooi. Super kaart, Brenda!

Cinderella zei

Geweldig de mooie bloem en de kleur super staan mooi bij het geheel.
Liefs en Creatiefs
Cinderella

Gerdine zei

Inderdaad een geweldige bloem!

Val Thorpe zei

Hi Brenda. Thank you for visiting my blog and I am glad I came to visit yours. I absolutely LOVE this card. The colours are just gorgeous and that flower is perfect. :D