maandag 8 december 2014

Eerste kerstkaartje van dit jaar ;-)

Hallo allemaal,

eventjes een korte pauze gehad hier, er kwam een vervelende griep tussendoor. Vanochtend dan toch eindelijk mijn eerste kerstkaartje afgemaakt. Ik heb hiervoor weer een mooie bloem mogen gebruiken van Pimp-a-Pumpkin Handmade Flowerz .









en nog een paar close-ups:





Prachtige bloem weer toch? Zo mooi dat subtiele glimmertje erin!












Rode papier is van de Action, groene papier van K&Company, muziekpapier van de rommelmarkt, plakpareltjes, vintage kerstplaatje eens gewonnen, sequins, wit naaigaren, bingosteentje, doily, stukje verbandgaas, wit wirethread van Prima Marketing, takjespons en randpons van Martha Stewart, bedeltje, groen kreuklint, dennenappeltjes en natúúrlijk nog die mooie bloem van Handmade Flowerz.


Hoe ver zijn jullie al met de kerstkaarten dit jaar? Ik neem me ieder jaar voor om wat eerder te beginnen, maar op een of andere manier lukt het toch niet. Maar goed, ik heb er in elk geval eentje klaar, nu de rest nog.

Bedankt voor het gluren hier en tot de  volgende post!

Groetjes,
Brenda

11 opmerkingen:

Nicole Parmentier zei

Prachtig kaartje Brenda! Heel vintage en lekker kerstig! Als je ze allemaal zo mooi gaat maken heb je nog een hele klus voor de boeg!

Je@net zei

Wauw.....wat is dít een schitterende kaart, Brenda!

Annemarie zei

Prachtige kerstmarkt Brenda!
Groeten Annemarie

Annemarie zei

Ik bedoel natuurlijk kerstkaart, hihi.740

Jolanda Goes zei

en wat voor één! Prachtig kaartje Brenda, leuk die engeltjes en wat mooi de cirkel met takjes. Dit ideetje gaat in mijn jatmap voor volgend jaar hoor :)

stieneke zei

Wat een prachtige kaart Brenda.
Groetjes Stieneke.

Margot zei

Mooi!!!

Alida zei

wat een leuk kaartje

Thamar, zei

mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi
gaaf hoor Brenda ik vind die takjes krans echt helemaal top echt een super kaart. te mooi om op te sturen

ik hoop dat je je weer beter voelt.
liefs Thamar

Boukje zei

Heel mooi geworden, 'k ben benieuwd hoeveel je gaat maken dit jaar! :)
Groetjes Boukje.

Monique Liedtke zei

Super mooi!! Wat een gave kleurencombinatie en wat een leuke details!!