woensdag 17 december 2014

Merry Christmas!

Ja het is niet te geloven, maar ik heb "alweer" een kerstkaartje klaar! ;-) Momenteel wil de inspiratie niet echt komen, maar heb van de week nog dit kerstkaartje afgemaakt (lag al twee weken in onderdelen op mijn scraptafel, te erg) Voor dit kaartje heb ik trouwens weer een mooie bloem gebruikt van Handmade Flowerz :









en nog een paar close-upjes:

De roze-witte rietjes (papier) heb ik laatst in de USA (bij Target) gekocht.
 Té leuk om te laten liggen toch?



kerstbelletjes voor een feestelijke en kersterige touch ;-)







Aan de twee labeltjes heb ik een strik met kreuklint gemaakt:




Gebruikte papiertjes komen uit mijn restjesbak. Verder nog wat doilies gebruikt, die leuke rietjes dus, klein stukje bolletjeslint, kerstbelletjes (Hema, maar zag ze vandaag ook bij de Zeeman liggen), kreuklint, wit naaigaren en natuurlijk die mooie bloem van Handmade Flowerz

Dit was m weer!

Groetjes en bedankt voor het kijken,

Brenda xx



10 opmerkingen:

Thamar, zei

Hoi hoi
Hier dan ook maar effies een berichtje had je op fb al verteld dat ik dit TOP vind.
Doeeeeeg thamar

marenmat zei

Misschien heb je er twee weken op zitten "broeden" maar het resultaat mag er dan ook wezen ;O)
Het is een prachtig kaartje geworden! Erg leuk!

Groetjes Marlies

Je@net zei

Wat een super leuke kaart, Brenda. Zoveel mooie details, rietjes en belletjes zijn echt té leuk!!

Els zei

Een hele mooi kaart en vooral die bloem is zo mooi gemaakt.
Groetjes, Els

Els zei

Een hele mooi kaart en vooral die bloem is zo mooi gemaakt.
Groetjes, Els

Marjolijn van Elsberg zei

Op je blogje is hij nog mooier! Fantastisch mooie bloem ook en ja, je stelt hoge eisen aan jezelf, dan duurt het wat langer tot het kaartje af is. Maar zeer de moeite waard.

Boukje zei

Hij is weer mooi geworden, de bloem mooi in het middelpunt, maar ook mooie details!
groetjes Boukje.

Alida zei

erg leuk, mooie bloem

Johanna zei

Erg mooi, romantisch kerstkaartje! En die belletjes heb ik inderdaad vorige week ook bij de Zeeman gehaald!

p.s. weet je dat je wordverificatie weer aanstaat..

stieneke zei

Een prachtige kaart en een schitterende bloem.
Groetjes Stieneke.