zaterdag 21 februari 2015

Birthday Wishes

Hoi hoi,

beetje stil van mijn kant de laatste tijd. Beetje te druk met veel te veel dingen, waardoor het scrappen nogal naar de achtergrond raakt. Mijn hoofd loopt over en heb echt een mega-scrapdip. Bah, ik blijf staren naar de papiertjes, maar er komt niks uit mijn handen. Mijn bureau wilde ik net opruimen, maar heb toch eerst deze kaart hieronder eindelijk in elkaar geplakt. Lag er al zéker 2 weken heel triest in onderdelen. Affijn, genoeg geklaagd ;-)





Lekker frisse kleurtjes, ik hou er wel van na de winter.











Papiertjes zijn van Prima Marketing, verder wat doilies, gekleurde rietjes, bloemetjes en wat los garen en natuurlijk de grote vlinder. 

Gezellig dat je even kwam buurten hier! Fijn weekend en tot de volgende post ;-)
Enne, alle tips om uit een scrapdip  te komen, zijn van harte welkom!!

Groetjes,
Brenda xx

9 opmerkingen:

Maaike Huisman zei

Je bent gewoon aan het voorjaar toe, houd het daar maar op. Je scrapzin komt wel weer. Jezelf ergens toe dwingen heeft geen zin.
Je kaart is mooi, de vlinder prachtig.

Groetjes, take care, Maaike

Johanna zei

Ondanks de scrapdip, word ik juist heel vrolijk van de kaart! Leuke kleuren, schattig vlindertje.
Eens liften om de scrapdip te verslaan?!

Je@net zei

Ooooh...wat een machtig mooi kaartje is dit, Brenda. Komt wel goed met die scrapdip van jou!

Tynke zei

Gewoon een weekend weggaan met een heleboel scrapvriendinnen.. Komt wel weer helemaal goed!

Deze is in ieder geval prachtig!

Thamar, zei

Hoi hoi
Heeeeeeeeel herkenbaar die dip maar wel balen. Deze kaart is weer een topper . Het komt vast goed. Mijn hoofd loopt ook over zoals je weet. Haha wat een giller he. Maar ben lekker optijd om je te feliciteren.
Fijn weekend

Natalie zei

Laat het voorjaar maar komen, je kaartje is er klaar voor! Wat een leuk kaartje met die vrolijke kleurtjes.
Die dip hebben we denk ik allemaal al wel eens doorgemaakt, vreselijk. Geen echte tips heb ik voor je maar ik wens je een snelle terugkeer van je flow!

Marjan Küppers zei

Niks van te zien, maar ik herken het wel, denk dat we allemaal wel eens zoiets hebben, het komt wel weer terug. Meestal ga ik gewoon beginnen ergens mee, volg een schets ofzo, maar het zal voor iedereen anders werken. Deze is i.i.g. erg mooi!

Nicole Parmentier zei

In je kaart is geen dip te vinden Brenda, ik vind hem juist heerlijk vrolijk. En die layouts... ach die komen vanzelf wel weer een keer. Niet te streng zijn voor jezelf, het is maar een hobby!

Jeanette zei

Ondanks je scrapdip heb je toch een prachtige kaart gemaakt! Geef het even de tijd, je inspiratie komt dan vanzelf weer terug.

Groetjes Jeanette