zondag 22 februari 2015

Eindelijk af!-Mini-album

Hoi allemaal,

bedankt voor jullie leuke en lieve en opbeurende reacties op mijn kaartje van gisteren& mijn scrapdip ;-)  Ik ben nog steeds bezig met het opruimen van mijn bureau en daar kwam ik nóg een onafgemaakt projectje tegen. Deze dateerde al van een aantal maanden (!!) geleden, het project van het Scrap&Bep-weekend #8. Eigenlijk was hij qua foto's enzo al klaar, alleen nog wat tekst erbij en dan was hij helemaal klaar. Dus dat heb ik vanochtend gedaan met behulp van mijn drie mannen (het was een zgn. mannen-midweekje dus ik was niet mee op die vakantie) Hierbij dan een paar foto's van dit vakantie-album. Heb niet alles op de foto gezet,want dat zou wel een overload aan foto's worden ;-)





















Veel labels in dit boekje, erg leuk in de plastic hoesjes











































Papiertjes die ik gebruikt heb, zijn van Bo Bunny-Enchanted Garden. 

Dit was het weer! Op naar het volgende onafgemaakte project (en daar heb ik er nog wel een aantal van liggen!!  ;-) )

Fijne dag!

xx Brenda


21 opmerkingen:

carmen roets zei

Wat een geweldig leuk album is dit geworden! Daar zullen de mannen later nog veel plezier aan beleven! 'K vind je pagina's ook heel leuk aangekleed, vooral met die tags ertussen! Fijne stempels heb je ook! Heerlijk aandenken, top! Groetjes, Carmen

Margot zei

Wauw! Geweldig!

Nicol van Tongeren zei

Wat een super leuk mini-album.
Heel gaaf hoe je die tags in die hoesjes gedaan hebt!

Yvon van Heugten Doensen zei

Geweldig Boekje is dit geworden, en heel herkenbaar sommige foto`s uit zuid limburg.

Ook zo leuk die 3 tags die je mannen geschreven hebben

Mazina zei

Heel gaaf album, Brenda!
groeten, Mazina

Jeanette zei

Wat een super leuk mini albumpje is het geworden! Goed idee om het laatste met de mannen te doen, zij hebben er een ander zicht op. Prachtig de vele labels erin.

Groetjes Jeanette

Ilj@ zei

Een genot om naar te kijken! Die labeltjes achterin met ieders persoonlijke noot is ook heel leuk gevonden. Groetjes, Ilja

Marjolijn van Elsberg zei

Erg leuk albumpje Brenda en zo is een scrapdip ook nog ergens goed voor, misschien moet ik ook mijn ufo's eens tevoorschijn toveren.

Boukje zei

Wat een mooi boekje is het geworden, leuk die labels in de hoesjes! En misschien helpt het jou om iets van je niet afgemaakte projecten af te maken om zo over je scrapdip heen te komen... Wij merken niet veel van je scrapdip, je maakt nog steeds mooie dingen! (maar ik herken het wel, soms wil het even wat minder...)
Groetjes Boukje.

Je@net zei

Wat leuk zo'n mannenvakantie. Boekje ziet er super gaaf uit, Brenda. Zoveel moois om te bekijken!

Petra zei

Super leuk boekje!
Die stempel van de camera heb ik ook, leuk is die hé :)
Erg mooie lay-outs grappige foto's ook!
Groetjes Petra

Lin zei

Gaaf Brenda!! N eigenwijs boekje is het!

Els zei

Een erg leuk vakantie album van de mannen en leuk al die tags erin.
Groetjes, Els

Sandra1968 zei

Wat een superleuk album!

Marjan Küppers zei

Erg gaaf albumpje, Brenda!!

Tynke zei

Hij is echt heel gaaf Brenda! Lekker frisse kleurtjes!

Thamar, zei

hoi hoi

nou kijk eens aan wat een topper van een album. En zit Elvis naast je in de auto. hihi . wat een leuke foto. Henk zou er Jaloers op wezen. ooh erg zit te spotten over mijn eigen man . Maar ik ben super gek op hem hoor. Dan maar wat minder haar.
Maar ik hoop dat je je scrapMojo snel weer heb/vind.

groetjes en een fijne avond

Wilma zei

Super leuk album!!

Miranda zei

Wat een mooi boekje zeg!!!! Geweldig zo'n vakantie! En zo lekker veel details te zien!

Lean de Ruiter zei

~Heel gaaf bummetje mooi kaarten ook de afgelopen blogposten en een super gaaf paarden lootje ook.
groetjes,Lean

Johanna zei

Super leuk album! Goed ook dat je een onafgemaakt project voltooid hebt :) dat blijft toch altijd een dingetje!
Groetjes, Johanna
p.s. super dat je de speenkoorden de aandacht hebt gegeven :D