zaterdag 28 maart 2015

"Little farmers"

Hallo allemaal,

vandaag hebben mijn twee scrapvriendinnen en ik, de jaarlijkse Scrapdag Noordwolde weer georganiseerd. Dit jaar was het projectje een mini-album met envelopjes waar weer labels in zaten. Je kon er als je wilde heel veel foto's in kwijt. Die van mij was vrij vol geworden (en nogal dik, maar hé, daar hou ik van zoals jullie weten ;-) ) We hadden alle drie een ander papierblokje van Studio Light gebruikt, dus alle drie ook een totaal verschillend boekje uiteindelijk. De kaft, envelopjes en labels hebben we gewoon van cardstock gemaakt. Daarna deze basis aangekleed met de leuke papiertjes. Ik had blokje #16 van Studio Light en daar is onderstaand bummetje uitgerold. De kindjes op de foto's zijn mijn neefjes en nichtjes die in de USA wonen.








Het boekje is 10 x 13.





In elk envelopje paste weer een label:




Met kreuklint als sluiting én aan alle labels, geeft gelijk een shabby look. Het lint heb ik roze gekleurd met distressinkt. 




Kleine cowgirl














Samen het kalfje de fles geven...




Zo, dit was mijn minialbum. Het is echt niet moeilijk om zelf te maken, het is even wat knip-&vouwwerk(met name de rug waar de envelopjes weer tussen moesten), maar het is heel goed in 1 dag te doen (langer hadden we ook niet vandaag haha) 

Het was een supergezellige dag vandaag met gezellige scrappers, ook weer een aantal nieuwe gezichten deze keer ,érg leuk! Ik hoop dat het volgend jaar weer net zo'n succes wordt als deze keer. Ik heb genoten!


Groetjes en fijn weekend allemaal,

xxBrenda

17 opmerkingen:

Romy zei

Wat een onwijs mooi en lief album zeg! Er is zoveel moois in te zien - echt prachtig!

Minke Brattinga zei

Prachtig Brenda, wat een mooi album!

Marjolijn van Elsberg zei

Super mooi gedaan.

Els zei

En dit albumpje is in het echt nog veel mooier. Ziet er schitterend mooi uit.
Groetjes, ELs

Mazina zei

Prachtig boekje, Brenda!
groeten
Mazina

Je@net zei

Klinkt als een super gezellige dag, Brenda. En wat een gaaf album. Ziet er echt hartstikke mooi uit!

stieneke zei

Een prachtige mooie album.
Groetjes Stieneke.

Boukje zei

Mooi vrolijk boekje geworden! Hard gewerkt in één dag hoor!
Groetjes Boukje.

Tynke zei

Supergaaf Brenda!!

Jeanette zei

Prachtig foto boekje, ik heb hem in het echt mogen zien en hij is geweldig. Inderdaad lekker dik, maar alles past zo goed bij elkaar, knap gedaan!!

Groetjes Jeanette

Brigitta Raaijmakers zei

Prachtig album en zo heerlijk voorjaar met deze kleuren!

Johanna zei

Prachtig! Echt een Brenda-boekje met al die romantische details. Wat leuk dat jullie in Noordwolde zo'n scrapdag hebben, een hobby delen is toch wel geweldig!

Margot zei

Supermooi!

Wilma zei

Wat een super leuk album!!

Ellen zei

Wauw, ik vind hem prachtig! Dat papier is supermooi!
Het is een mooi geheel, ook al is hij dik geworden... ;)

Liefs Ellen

Thamar, zei

Hoi hoi
Dat ziet er weer geweldig uit. Maar ja dat is alles wat je maakt. En lekker dik.
Gefeliciteerd met je lo bij cards and scrap.
Gr en fijne dag
Thamar

Thamar, zei

Hoi hoi
Wat ben je toch een schat . Ik wens jou ook een super fijn lang weekend toe samen met je gezin. Hopen dat het weer toch een beetje mooi wordt maandag.

Gr thamar