zondag 24 mei 2015

Liftchallenge #86

Hoi hoi,

ik zag de Liftchallenge #86 en dat was weer een superleuke, maar voor mij nogal een uitdaging, want de te liften kaart was behoorlijk CAS. Dus, maar eens uit mijn comfortzone gestapt en toch een paar kaarten gemaakt.

Dit was de te liften kaart&opdracht:

 Watercolor achter een paneel met een uitgestanst figuur. Welk figuur je doet is aan jou, kan van alles zijn maar moet bestaan uit één uitgestanst figuur/afbeelding.  De watercolor moet wel zichtbaar zijn.Hieronder het origineel, hij is gemaakt doorLoll Thompson






En hier dan mijn uitwerkingen:

Met regenboogkleuren en een cijferstansje:



een verjaardagskaartje:
 met paars,roze,rood,geel en groene waterverf en een halve vlaggetjes-stans gebruikt







een verhuiskaartje met geel,groen&blauwe waterverf en een sleutel-stans van Marianne Design




Nog een verhuiskaartje maar dan met blauw,roze,paars en lila. Stansje is van Marianne Design




Voor mijn doen dus wel ERG strakke kaartjes, maar toch ook wel erg leuk om eens wat anders te maken. 

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende post!

Brenda xx





10 opmerkingen:

Margot zei

Wat veel en wat leuk!

Gerdine zei

Leuke serie, Brenda!

Cornelie zei

Uit je comfort zone, maar gelijk 5 stuks. Leuk!!
Mooie serie, en bedankt voor het liften!

Je@net zei

Zo héééé...goed bezig, Brenda. En wat zijn ze leuk geworden!

Nicole Parmentier zei

Je mag van mij vaker uit je comfort zone stappen Brenda, wat zijn ze leuk allemaal!!

Janette van Otterlo zei

Leuke kaarten. Vind de High 5 geloof ik de leukste van het stel :-)
Grtz Janette

Els zei

Hihi voor jou wel heel bijzonder om zo weinig op de kaarten te maken, maar ze zien er allemaal mooi uit. Die met dat vogelhuisje vind ik ook zo leuk met dat paars.
Fijne maandag, Els

Maaike Huisman zei

He Brenda, dat is een heel andere stijl, dan ik van je gewend ben.
Gaat je ook prima af.
Ik vind die high five erg leuk gevonden en die sleutel had ik ook al in gedachten.

Groetjes, Maaike

Jeanette zei

Prachtige kaarten Brenda, vooral die met high five en de slinger!

groetjes Jeanette

Thamar, zei

Nou nou
Dat zijn er meteen een hele hoop . En allemaal stuk voor stuk goed gelukt en heerlijke vrolijke kleuren.

Groetjes thamar