maandag 11 mei 2015

Mini-album& Handmade Flowerz :)

Hoi hoi,

ik heb nog een mini-album uit 1 vel gemaakt, zó simpel om te maken en zulk leuk resultaat vind ik altijd. Op Pinterest/You Tube vind je genoeg filmpjes met uitleg hoe je zo'n bummetje maakt. (bijvoorbeeld {HIER} )


Dit is die van mij geworden. Ik heb foto's gebruikt van het kinderfeestje van mijn dochter, toen ze 7 jaar was geworden. (Ooooh waar blijft de tijd! Ze wordt nu al 14!)



De vilten bloemetjes zijn weer van "Handmade Flowerz" en die kun je {HIER} in de winkel vinden.






















Dit was m weer! Bedankt voor het langskomen hier en nog een fijne dag :)

Groetjes,
Brenda xx

7 opmerkingen:

Je@net zei

Ze blijven leuk die kleine bummetjes. Je hebt er weer wat moois van weten te maken, Brenda!

Johanna zei

Aaaah wat een vrolijk, bloemig albumpje!! Ik ga eens even zo'n tutorial bestuderen :D

Annemarie zei

Wat super gemaakt!
Mooi papier heb je ook gebruikt.
Groeten Annemarie

Nicole Parmentier zei

Het is echt een meisjesboekje geworden, snoezig!!

Thamar, zei

Wat een leuk albumpje heb je gemaakt en die kleuren passen echt bij het thema . Feestje lekker fleurig . En ja waar blijft de tijd hij gaat te snel.
Dus al met al allemaal weer leuk leuk leuk

Gerdine zei

Leuk, al die vrolijke kleurtjes en ditjes en datjes!

Wilma zei

Wat leuk en vrolijk!