donderdag 21 mei 2015

Trouwkaartje

Hallo,

Deze keer heb ik een trouwkaartje om te laten zien, niet voor mezelf om te versturen, maar voor mijn zusje en zwager, die dit graag als uitnodiging wilden voor hun bruiloft. Na wat ideetjes van beide kanten, is onderstaand kaartje het uiteindelijk geworden. Beetje vintage en romantisch. Het was geen ingewikkeld kaartje om te maken, maar het grote aantal wat er gemaakt moest worden, maakte dit toch tot een MEGA-klus!! Daar zitten dus heel wat uurtjes werk in. Maar, het is nu klaar en de uitnodigingen zijn de deur uit, dus het kaartje kan ik ook hier laten zien :)







Mooi zo'n dubbele strik met kreuklint




Gebruikte materialen:
kraft-cardstock ,  hartvormige doily,  Distress Inkt-Vintage Photo , bruine stempelinkt-Versafine,  blending tool , rozerode stempelinkt, (tekst-)stempeltjes (Marianne Design), Tacky Glue en tenslotte het kreuklint. Het kreuklint heb ik gevonden bij Cards and Wishes

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende post!

Groetjes,

Brenda xx


7 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een mooie kaart. Kan me voorstellen dat het door de hoeveelheid een mega klus geweest is. Maar het resultaat mag er zijn, Brenda!

Thamar, zei

Hij is leuuuuuuuuk geworden Brenda. Heel romantisch. Ik wens jou en familie alvast een hele fijne Pinksteren toe.
Groetjes thamar
Doeggggg

Nicole Parmentier zei

Wat een mooie en bijzonder uitnodiging! Dat hij zelfgemaakt is, is natuurlijk wel een hele klus maar het maakt het wel extra persoonlijk.

Els zei

Een pracht trouwkaart is dit en zo lief met dat hart en mooie kreukelint.
Groetjes, Els

Johanna zei

hihi jij kunt ze vast niet meer zien, maar ik vind deze echt MEGA mooi!!

Gerdine zei

Wat een werk!! Petje af, hoor. Maar zulke persoonlijke kaarten zijn natuurlijk heel wat waard! Leuk dat je zusje en zwager jouw talent wilde gebruiken!

Cinderella zei

Hoi Brenda,
Dat geloof ik graag dat je er veel tijd in hebt moeten steken maar ze zijn het wel waard geweest vindt ze geweldig.
Ik heb 2 x voor mijn buren de geboortekaartjes mogen maken vond het heel leuk om te doen.
Fijn weekend alvast
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx