zondag 14 juni 2015

"Happy Birthday " en "With Love"

Hoi hoi,

vanmiddag zowaar twee kaartjes gemaakt! Het moet niet gekker worden ;-) Ik heb deze keer weer bloemen gebruikt van Handmade Flowerz. Papiertjes zijn van de Action. Verder nog wat kantjes gebruikt, houten vlinder (Pink Paislee?),vintage plaatje, twine,gesso, los naaigaren,  Gelatos en wat Prima Color Bloom , Prima Wire Thread & Prima bling.




Dit lieve kleine bloemetje vind je {HIER} 











Waanzinnig mooi toch deze blauwe bloem?? Kijk toch eens , die mooie glimmertjes erin, I love it!




Dit was het weer! Volgende keer maar weer eens een LO denk ik :-) 

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende post!

Groetjes,
Brenda

6 opmerkingen:

Nicole Parmentier zei

Prachtige kaartjes weer Brenda!

Romy zei

Wat een prachtige kaartjes! Vooral de tweede vind ik schitterend!

Je@net zei

Wat een leuke kaarten, Brenda. Vooral die tweede vind ik een schatje!

Marjan Küppers zei

Wat een prachtige shabby kaartjes, ik vind ze allebei erg mooi! Ben jij ook een langzame scrapper? Twee kaartjes red ik maar zelden.

Annemarie zei

Prachtig gemaakt Brenda!

Johanna zei

Heerlijk romantisch! Ik ben nu al benieuwd naar de lo, ook 2 op een dag ;-)