woensdag 24 juni 2015

"Happy Summer"

Hoi hoi,

zo, met dit "zomerse" weer krijg je gewoon zin om de hele dag binnen te blijven en te gaan scrappen! Op het moment van schrijven was het behoorlijk herfstachtig, we hebben zelfs zuurkool gegeten! Past prima bij deze temperaturen, brrr! Om de kou wat weg te nemen, ben ik een zomerse foto gaan scrappen. Op de foto zien jullie mijn man als klein ventje van anderhalf (ja die met het blauwe petje, té schattig toch) met zijn grote broers en zussen op het strand in Frankrijk.

Op het blog van HobbyResort kun je een (boodschappen-)lijstje vinden met de gebruikte materialen.







en een paar close-ups:


































Gezellig dat je eventjes kwam kijken hier! Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende post :-)

Groetjes,
Brenda

3 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een prachtige layout, Brenda!

Thamar, zei

hoi hoi

wat een prachtige layout heb je weer gemaakt . ik had hem al op facebook voorbij zien komen. werkelijk weer een super pagina een echte Brenda.
Ik ga snel even naar de volgende post.

Thamar, zei

hoi hoi

wat een prachtige layout heb je weer gemaakt . ik had hem al op facebook voorbij zien komen. werkelijk weer een super pagina een echte Brenda.
Ik ga snel even naar de volgende post.