zondag 7 juni 2015

"Hi there" en "Celebrate"

Hallo,

laatst nog deze twee kaartjes gemaakt met wederom enkele bloemen van Pimp-a-pumpkin Handmade Flowerz. Maar nog geen tijd gehad om ze te posten.



Voor deze kaart heb ik DEZE BLOEM (klikken) gebruikt. Verder  papiertjes van Bo Bunny, Tilda, DCWV en Action gebruikt, doilies, Prima Marketing : bling en Wire Thread, Dylusions,  structuurpasta (Dutch Doobadoo) envelopje, kreuklint, stukje kant, witte bloemblaadjes (Scrapberry's) , Colorbloom (Prima M.) jutetouw en tenslotte wat wit naaigaren.








Voor dit kaartje heb ik DEZE(=klikken) prachtige organza-bloem gebruikt. Het papier is van de Action, verder een leuk randje geponst, een stukje kant gebruikt, 3Dtape, wat los naaigaren en wat bling. That's all. 







Gezellig dat je weer eventjes kwam buurten :-) Tot de volgende post maar weer!

Groetjes,
Brenda xx

6 opmerkingen:

Je@net zei

Mooie kaarten, Brenda. Vind de kleurencombi's ook erg mooi gekozen. En de blommen zijn prachtig!

Gerdine zei

Wat een mooie bloemen! Kaartjes met details! Leuk!

Thamar, zei

hoi hoi

wat heb je weer een mooie kaartjes gemaakt Brenda. Hier in de action geen doilys meer te krijgen jammmmmmmer . gelukkig heb ik er nog wat ik gebruik ze ook regelmatig. heerlijke winkel. Ik blijf die bloem mooi vinden.
lieve Brenda fijne avond nog

groetjes Thamar

Marjan Küppers zei

Prachtige kaarten! Ik houd erg van Mixed Media en die eerste is helemaal mijn smaak, mooi hoor! Maar die tweede is zeker ook een plaatje!

Miranda zei

Dat zijn echt 2 hele mooie kaarten zeg!!! Mooi die laagjes! En vind de kleuren ook erg gaaf!

Jeanette zei

Erg leuk om altijd even bij jou te "buurten" Brenda! Je maakt mooie kaarten en hebt een prachtige stijl. De bovenste kaart met paars is prachtig en lekker aanwezig. De onderste is iets rustiger maar ook erg mooi!

Groetjes Jeanette