dinsdag 16 juni 2015

"Papa en ik"

Hoi hoi,

nou ik heb eindelijk weer eens een LO gemaakt :)))) Ik had in eerste instantie heel andere foto's in gedachten, maar ja, als de printer er dan mee op houdt , dan moet je het toch doen met de foto's die je al hebt. En dat was er dus maar eentje. Anyway. Ik heb de schets van Dutch Dares #94 gebruikt als uitgangspunt.



en ja, die kleine dat ben ik ;-) 









Wat Prima Color Bloom spray, stempeltjes, Dutch Doobadoo structuurpasta en natuurlijk weer lekker veel laagjes papier en heul veul blommen :)











 Hier en daar wat Prima M. bling


En dit was de sketch:


Nou, ik zal m eventjes linken. Kan nog net voor sluitingstijd ;-)
Bedankt voor het gluren en tot de volgende post!

Groetjes,
Brenda xx

12 opmerkingen:

Annemarie zei

Wauw weer prachtig mooi gemaakt, zoveel mooie details!
groeten Annemarie

Cynthia van der Wilk zei

Wat een mooie uitwerking. Bedankt voor het meedoen met de Dutch Dares schets challenge.

Romy zei

Wat een schitterende, romantische lay-out!

Je@net zei

Je hebt er weer een prachtige lo van weten te maken, Brenda!

Johanna zei

ooowh wat mooi! Prachtig! echt zoveel te zien!

Boukje zei

Wat is die weer mooi geworden! Wat leuk die foto van jou van vroeger :)
Groetjes Boukje.

Wiebine zei

Wauw, prachtig is hij weer geworden Brenda, erg mooi en wat leuk dat je deze foto hebt gebruikt,
groetjes,
Wiebine

Nicole Parmentier zei

Fijn om weer eens een echte Brenda Layout te mogen bewonderen, hij is weer eens prachtig!!

marlies zei

een hele mooie lo. Leuk met zo een foto van "vroeger"

Thamar, zei

hoi hoi

ik had al op je facebook gereageerd maar nu ook maar even hier .
wat een geweldige leuke lieve layout heb je gemaakt.
die foto is een plaatje .
nou lief mens ik wens jou alvast een super fijn weekend toe.
groetjes uut 't kieppedarp
doegggg

Jeanette zei

Prachtig Brenda wat een mooie LO, geweldige kleuren combinatie, veel mooie bloemen en een lieve foto!

groetjes Jeanette

Joyce Ebben zei

Prachtig Brenda! Wat een heerlijke foto, en mooi zo met die bloemen!