vrijdag 19 juni 2015

"Rising Star"

Hoi hoi,

zo voor het weekend nog een lootje van mij. Ik heb weer gewerkt met een sketch van Dutch Dares. Ik heb de sketch weer een beetje vrij gebruikt, ipv de vierkantjes heb ik hexagons gebruikt, alsof het een voetbal-print is. Affijn, dit is mijn layout geworden:







En nog een paar van dichtbij:










Ben met Gelatos, Dylusions en Gesso in de weer geweest :)







En nog wat stempeltjes hier en daar:






En dit was de sketch:
 



Nou, ik ga m vlug linken. Bedankt voor het buurten hier , alvast een heel prettig weekend en tot de volgende post!

Groetjes!

Brenda xx





6 opmerkingen:

Margot zei

Ik vind 'm te gek!

marlies zei

super gaaf !!!

Je@net zei

Gaaf! Mooi stoer lootje geworden, Brenda!

Petra zei

Wat een geweldig mooie uitwerking van de Dutch Dares schets Brenda! Leuk dat je meedoet en die hexagons zijn inderdaad erg leuk bij het thema van jouw layout!!

Johanna zei

ik schreef het al op Facebook, maar ook nog even hier: GAAF!! en die achtergrond is tof :D

Cynthia van der Wilk zei

Wat een mooie layout zeg. Bedankt voor het meedoen met de Dutch Dares schets dare.