vrijdag 31 juli 2015

"I love that smile"

Hallo,

nou nou, wat een scrapweer is het geweest de afgelopen tijd of niet dan. Meine Liebe, niet normaal , zoveel regen er is gevallen! Maar, het leuke daarvan is natuurlijk dat het een mooi "excuus" is om heerlijk in je scrapkamertje te gaan zitten, want ja, wat moet je buiten doen? ;-) Bij mij leverde dat onderstaande LO op. Ik was ge├»nspireerd door weer een heerlijk moodboard bij Scrap Around The World :











En dit is mijn lootje geworden:
Here's my layout:

(kids in the photo are my own kids, 10 years ago)

I was inspired by the flowers from the moodboard, the blue butterfly and the colors.


















Love the layers...



























I used lots of Prima flowers, large blue bling Prima butterfly, Prima papers (Free 'Spirit) ,paper straws, Prima Wire Thread, twine, lace, Gesso, Gelatos, mask& texture paste, sewing thread, punches, chipboard, mini alphas.



That's all for now! I wish you all a happy Friday and a great weekend! 

Dit was m weer! Ik wens jullie een fijne vrijdag en een heerlijk weekend!

Hugs, liefs,

Brenda xx




5 opmerkingen:

Sanderijn de Bruin zei

Wat een prachtige layout is dit geworden zeg! Wat mij betreft echt wall of fame waardig!

marlies zei

echt prachtig, zoveel op te zien... en die rietjes..... ik vind ze echt geweldig !

Je@net zei

Wat een prachtig lootje heb je toch weer gemaakt, Brenda!

Thamar, zei

Hoi hoi
Wat een plaatje heb je weer gemaakt en er is ook van alles op te zien. Prachtig .
Ik wens jou ook een super fijn weekend toe.

Groetjes thamar

langeatheart zei

What a gorgeous page! Love all the textures and layers! Great choice of colors! All the best from SATW! :)