zondag 23 augustus 2015

"Explore, Dream, Discover"

Hoi hoi,

eindelijk weer eens gescrapt! Is het heel erg dat ik met dit prachtige weer binnen zit in mijn scrapkamertje? Best wel, maar ik ben ook blij dat er weer wat scrapperigs uit mijn handen is gekomen. : )
Ik ben aan de slag gegaan met weer een supergaaf moodboard van Scrap Around The World. Als ik die moodboards zie, begint het altijd te kriebelen en MOET ik er gewoon wat mee maken. Al lukt dat qua tijd lang niet altijd haha. Anyway, dit is m geworden:
Gemaakt op een kaft van een oude papiermap (22 x 35 cm)























 I made the background with gesso,tacky glue and some pages from an old book. If you put a layer of gesso on top of a layer of (not yet dry)Tacky Glue, and dry it with a heat tool, you get those "cracks" in your background, like it is old paint. And you get to see the old book pages through it here and there. I finished it off with some Dylusions, Gelatos, structure paste&mask and some stamping.







 Here you can see the structure paste a bit better:



















And finally the moodboard at Scrap Around The World:




I got inspired by the words on the necklace , the beachy colors , wood/signs (the arrows and cloth pins)  

Bedankt voor het gluren hier en tot de volgende post maar weer!

Thanks for stopping by here !

Brenda





10 opmerkingen:

Je@net zei

't Is weer een prachtexemplaar, Brenda!

Shilpa Nagaonkar zei

Beautiful page and gorgeous layers!! Thanks so much for joining us at SATW this month.

Marjan K├╝ppers zei

Supermooie LO, wat ben je hier toch goed in!

JaMajka zei

Very cool background, I love the technique you used to create distressed look ! Thank you for playing along with us at SATW this month!

Brigitta Raaijmakers zei

Prachtige layouts met heel mooie details Brenda! En ik vindt het ook een prachtig kleuren palet met al dat blauw.

Johanna zei

Prachtig! Ik blijf kijken :-) en krijg er scrapinspiratie van :D

Sanderijn de Bruin zei

Wat mooi geworden! En ja jij maakt altijd zulke gave layouts met de moodboards van SATW!En dankje voor je lieve reactie op mijn blog!

Natalie zei

In 1 woord samengevat: wauw! Wat is het een mooie page geworden, het trotseren van het warme weer zeer de moeite waard... Zo veel mooie details weer!

Tusia Lech zei

Beautiful layout! Thank you for playing along with us at Scrap Around The World.

langeatheart zei

Gorgeous layout! Love the details right down to those gorgeous blue micro beads All the best from SATW! :)