dinsdag 25 augustus 2015

Liftchallenge #90-Gastdesigner!

Hoi allemaal,

ik had enige tijd geleden Liftchallenge #88 gewonnen en daarom mocht ik gastdesigner zijn voor Liftchallenge # 90 .  Superleuk natuurlijk , maar ik mocht voor deze liftchallenge wel eventjes uit mijn comfortzone stappen ;-) De eisen waren: stempelwerk, géén laagjes (!! oh mèn!), geen standaard model kaart en verder was de invulling vrij. Nou, er zijn er toch een aantal in de prullenbak beland, maar deze kon er mee door ;p

Dit was de liften kaart van Latisha Yoast en dit is haar blog (klik HIER )





En dit is mijn versie geworden:





Doen jullie ook gezellig mee met deze Liftchallenge?? Leuk!

Dit was t weer voor deze keer, tot de volgende post!

Groetjes,
Brenda xx

4 opmerkingen:

Natalie zei

Geen laagjes, oei... Maar je hebt de challenge perfect beantwoord, wat een gaaf kaartje!!

Marjan Küppers zei

Weet dat het uit je comfortzone was, maar het is een mooie kaart geworden! Leuk dat je onze gastdesigner bent!

Je@net zei

Zo hé....da's echt weer eens heel iets anders. Maar ondanks dat je helemaal buiten je comfortzone moest werken, heb je er een super mooie kaart van gemaakt. Mijn complimenten, Brenda!

Cornelie zei

En zo gaaf geworden! Maar ik begrijp dat er even een fronsje kwam hihi. Erg mooi gedaan!! Dank je wel!