vrijdag 25 september 2015

"Birthday Wishes"

Hallo,

zo vlak voor het weekend nog even een kaartje van mij. Ik zag bij de Dutch CardLovers een superleuke uitdaging: gebruik een stencil. Nou, die heb ik wel dus gelijk aan de slag gegaan met structuurpasta&een mask, met onderstaand kaartje als resultaat. Papiertjes zijn van Maja Design en de mooie resin vlinder van Prima Marketing. Een beetje bling dmv verdunde Inka Gold gespetterd en dat was het wel.





Lekker shabbychic door de doilies en het losse garen




Dit was het weer! Ik wens iedereen een heerlijk weekend en tot de volgende post :)

Groetjes,

Brenda xx




8 opmerkingen:

Cinderella zei

Hoi Brenda,
Heel leuk gedaan ziet er supermooi uit
Alvast een fijn weekend
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

Je@net zei

Weer een erg mooie kaart, Brenda!

Marjan Küppers zei

Ja, dat is wel iets voor jou ! Mooi hoor, een dromerige uitstraling! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

Anja Curvers zei

Wow wat een gaaf kaartje zeg heel erg mooi gedaan.
Leuk dat je meedoet bij DCL.

Maaike Huisman zei

Prachtig gemaakt, Brenda.
Echt shabby chic!


Groetjes, Maaike

Margot zei

Wat een bjoetie! Alles zo mooi zacht in 1 tint! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Johanna zei

mooi!! romantische look! Fijn weekend :-)

Thamar, zei

ik sluit mij ook helemaal aan bij de dames boven mij.
weer een topper van een kaart
fijn weekend