vrijdag 18 september 2015

"Cherish"

Hoi hoi,

zo vlak voor het weekend nog even een blogpostje van mij. Ik heb deze keer een oude houten verpakking gepimpt. Volgens mij zaten er embellishments in. Het bakje is 15x15 groot, dus eigenlijk maar klein. Ik heb een oude foto van mezelf met mijn vader gebruikt. De papiertjes vond mijn moeder laatst op zolder, toen ze aan het opruimen was.











En van dichtbij:


De chipboard tekst is van het pakket dat ik laatst won, als blogvolger bij Scrap Around The World!
















Het resin klokje van Prima, past er leuk bij.




De zwarte bloemetjes met bling, zijn weer van Pimp a Pumpkin




Dit was het weer voor nu. Ik wens je een heel fijn weekend en bedankt voor het gluren hier!

xx Brenda

4 opmerkingen:

Je@net zei

Wow...wat een kunstwerkje is dit geworden, Brenda. Prachtig!

Nicole Parmentier zei

Mooi! De papiertjes passen ook helemaal bij de foto, lekker retro!!

Marjan K├╝ppers zei

Prachtig! Wat leuk dat je die papiertjes van je moeder kreeg, ze zijn heel mooi hier.

Johanna zei

echt prachtig, de kleuren, de details, de laagjes! Ik blijf kijken :-)