zondag 8 november 2015

"Let's Party"-Project Scrapweekend #10

Het is alweer twee weken geleden dat ik een scrapweekend had (met nog 35 scrappers!), de 10e editie inmiddels, en oooh wat was het weer gezellig! Heerlijk relaxed gefreubeld, gezellig gebept en ook lekker gegeten en zelfs nog gewandeld op de Lemelerberg. Want het was toen supermooi weer. (net als vandaag trouwens) Maar, het was inmiddels hoog tijd om mijn project eens op de foto te zetten en op mijn bloggie. Dussss, hier komen de plaatjes:


We hebben een mini-album gemaakt, met daarin nog twee losse albumpjes. Ik had als thema het verjaardagsfeestje van mijn jongste. Het papier wat we erbij kregen om het project te maken, was echt perfect voor een jongensalbum: Jack&Jill van Echo Park. 






De kaft ook zelf gemaakt. Was nog wel even zwoegen en zweten, maar het ziet er toch strak uit, al zeg ik het zelf haha!









Het album opengeklapt:



















Het tweede albumpje:









Een boekje in het boekje: door de foto's in het midden te vouwen en tegen elkaar te plakken, kon ik heel wat extra foto's kwijt. Ideetje kwam niet van mezelf hoor ;-)











Mijn banjer en zijn vrienden ;-)










Nou, dit was het dan weer. Groetjes en bedankt voor het gluren hier en tot de volgende post!
Fijne dag nog!

xx Brenda

15 opmerkingen:

Thamar, zei

Nou ik kan me voorstellen dat je hier wel erg druk mee bezig bent geweest. Het ziet er ook echt top uit. Geweldig het boekje in het boekje wat super leuk. De kleuren zijn perfect. Het past perfect bij het thema verjaardag en een jongen. Wat super met een heel stel meiden een weekend te freubelen.
Dus al met al gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf.
Heel fijn weekend

Thamar, zei

Nou ik kan me voorstellen dat je hier wel erg druk mee bezig bent geweest. Het ziet er ook echt top uit. Geweldig het boekje in het boekje wat super leuk. De kleuren zijn perfect. Het past perfect bij het thema verjaardag en een jongen. Wat super met een heel stel meiden een weekend te freubelen.
Dus al met al gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf.
Heel fijn weekend

Je@net zei

Wauw...wat een super gaaf project, Brenda. Boekje is ook ontzettend mooi geworden. Een heel werk, dat geloof ik meteen, maar het eindresultaat is prachtig!

marlies zei

wat een prachtig boekje is het geworden ! kan me ook voorstellen dat het best een werk was. Maar nu wel een prachtige herinnering aan de verjaardag van je zoon ! Het papier is er idd echt super bij !

Nicole Parmentier zei

Prachtig Brenda! Kan me voorstellen dat het een klus was maar wat een dierbaar document is het geworden.. super!

Sonja van der Lugt zei

Wat een supermooi album Brenda. Een hoop werk, maar dan heb je ook iets prachtigs!!

Lin zei

Hij is gaaf Brenda. Het is je vergeven hoor dat het even duurde. Nu kon ik EINDELIJK mn nieuwsgierigheid bevredigen hahaha

Lin zei

Hij is gaaf Brenda. Het is je vergeven hoor dat het even duurde. Nu kon ik EINDELIJK mn nieuwsgierigheid bevredigen hahaha

Romy zei

Jeetje, wat ziet dat er ontzettend gaaf uit! Ik kan me voorstellen dat er aardig wat tijd in is gaan zitten, maar het resultaat is daar dan ook naar :)

Wiebine zei

Wauw, een prachtig album is het geworden Brenda, mooi papier ook trouwens, lekker heldere kleuren.
groetjes,
Wiebine

Els zei

Een prachtig projectje is dit en zo leuk die 2 albums in een hoesje dat dan één geheel vormt. Leuke foto's ook.

Gerdine zei

Dat klinkt als een heel gezellig weekend! Mooi project heb je gamaakt!

Jeanette zei

Prachtig wat een mooi duoalbum. Heel erg leuk gemaakt en wat een leuk idee om foto's door de midden te vouwen om zo een mini boekje te maken.

Groetjes Jeanette

Nadine zei

Wat een gave dingen zie ik hier allemaal, veel te lang niet geweest ;)! Ik zie dat je ook meelift met Thamar en Johanna. Leuk!

Joanna zei

Great project! ☼