maandag 9 november 2015

Meegelift met Johanna en Thamar!

Hoi hoi,

velen van jullie kennen vast wel Johanna en Thamar met hun wekelijkse scraplift op vrijdag. Zo vaak dat ik denk van "oooh jaaaa die wil ik ook maken!" maar het kwam er gewoon nooit van. Maar, nu dus wel! Hun laatste lift heb ik dus ook gelift. Een flinke uitdaging omdat er nagenoeg geen laagjes op het voorbeeld zaten:








en dit was de te liften layout:




Voor de gave uitwerkingen van Johanna en Thamar kun je bovenaan dit bericht op hun namen klikken , dan kom je op hun blog.

Ik vond het leuk, zo'n layout liften. Misschien doe ik het nog wel eens vaker, altijd handig als je even zonder inspiratie zit (zoals ik dus gisteren haha) 

Groetjes en bedankt voor het gluren,
Brenda xx

8 opmerkingen:

Thamar, zei

Helemaal leuk Brenda . Ik vond hem ook lastig om te maken zo zonder laagjes. Zo leuk Hoe jou kijk is op deze lift. Super tof dat je hem heb gemaakt.
Lief mens ik wens je een fijne dag toe.
Ik heb lekker een keer vrij gepland in het likdoornhok. En ik ga straks even naar zolder freubelen voor as vrijdag.
Doeggggg

Je@net zei

En zonder laagjes is het ook een kei van een layout geworden, Brenda. Top!

marlies zei

wat leuk dat je meegelift hebt ! Jouw uitwerking ins ook mooi geworden !

Gerdine zei

Gaaf gedaan!

Monique Liedtke zei

Heeeeel erg gaaf gedaan!! Wat een prachtig resultaat!

Johanna zei

Gaaf!!! zoals ik al schreef op FB, echt leuk dat je meedoet en wat een mooi resultaat!! Super schattige foto's! en top deze kleuren!

Brigitta Raaijmakers zei

HIj is erg leuk geworden Brenda! Ik vindt die geverfde strepen echt super mooi staan op de layout als basis. Ik ben gek op laagjes maar zo is het ook echt gaaf!

Heike Bruhn zei

Wat is jouw layout super gaaf, Brenda !!...Ik vind de kleuren....WOW !! Groetjes uit Nijmegen