maandag 16 november 2015

Weer eens een LO gemaakt :)

Afgelopen weekend weer een layout gemaakt, deze keer op A4 formaat. Papiertje had ik al heel lang liggen en vond m eigenlijk wel erg mooi passen bij deze oude zwartwit foto, waar ik zelf op sta :)

Verder wat papiertjes uit mijn restjesbak gebruikt, doilies, gesso, sprayinkt, (Prima) bloemen,Prima Wire Thread en Prima bling, sequins&knoopjes,knijpertje en tenslotte lekker veel los naaigaren.









en van dichtbij:


























Nou, dit was m weer. Bedankt voor het langskomen hier en tot de volgende post!

xx Brenda

12 opmerkingen:

Brigitta Raaijmakers zei

Wat een super lieve layout! Super mooi kleuren palet!

Je@net zei

Aaaah...wat een cutie (zowel de lo als de foto :o)

Sanderijn de Bruin zei

Wat een mooi,lieve layout! Ik vind hem heel teder en ontzettend mooi!

Nicole Parmentier zei

Geweldig mooi Brenda! Echt een kunststukje!!!!!!!

Thamar, zei

leuk leuk leuk leuk
wat een lieverd de layout maar ook zeker dat meisje op de foto.
doegggg

Margot zei

Wauw! Ik vind 'm prachtig!

Jeanette zei

Prachtig Brenda wat een mooie LO en zoveel kleine details!

Nadine zei

Heel mooi! Je layout, maar ook dat papiertje. Soms komt alles nu eenmaal bij elkaar!

Gerdine zei

Perfecte combi, dit papier-foto-embellishments! Mooie LO!

marenmat zei

Waanzinnig leuke lay-out! LOVE het garen overal, top!

Groetjes marlies

Johanna zei

oooohh deze had ik even gemist! Wat een plaatje!!

Heike Bruhn zei

WOW Brenda.... wat is die mooie !!!...Helemaal TOP !! Fijne avond...