woensdag 30 december 2015

"King"

Hoi hoi,

zo vlak voor oud en nieuw toch nog een lay-out van mij. Ik zag zo'n leuke uitdaging bij Cards&Scrap: gebruik sterren op je LO. Nou dat is wel gelukt hoor :) Op de foto staat mijn net geboren hengstveulen "King" .








En van dichtbij:




sterretjes van hout,bling en van structuurpasta


























Lekker veel laagjes gebruikt, papiertjes  van Prima Marketing, verder Dylusions, Gelatos, Inka Gold, Gesso, structuurpasta &sterrenmask, houten sterretjes, een paar bling sterretjes,rietjes, labels, jutetouw, kant, Prima Wire Thread, doilies,bling chipboardletters, kreuklint, knijpertjes en lekker veel los naaigaren. 


Bedankt voor het langskomen hier! 

groetjes en een gezellige jaarwisseling gewenst en voor 2016 wens ik iedereen een gezond, gelukkig en creatief jaar! 

Liefs,
Brenda xx

10 opmerkingen:

Sonja van der Lugt zei

Heel mooi Brenda!!!

Je@net zei

Wauw...prachtige foto én een pracht van layout.
Jij ook een fijne jaarwisseling gewenst, Brenda!

Gerdine zei

Wat een mooie foto én LO! Jij ook een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2016!

Lin zei

Weer n echte Brenda.. moest wel even 2 keer kijken bij de detailfoto. leek net of ik een sigarettenfilter zag.. gelukkig was het een rietje :)erg mooi gemaakt.

marlies zei

een prachtige lo ! en een foto om van te smelten. jij ook een fijne jaarwisseling en voor het nieuwe jaar alle goeds !

Lean de Ruiter zei

Prachtig lootje weer Brenda.
Fijne jaarwisseling en een gelukkig nieuw jaar!

Thamar, zei

nou Brenda daar is ze dan eindelijk even op je blog. wat een super gave lo heb je gemaakt . je weet ik ben een fan van je. de foto is zooooooooooooo lief. En natuurlijk weer erg leuk dat je meedoet bij cards and scrap

Thamar, zei

ik vergeet erbij te schrijven.
Gelukkig nieuwjaar en natuurlijk een creatief jaar.
fijne avond

Miranda zei

Ook voor jou een heel goed 2016 gewenst!
Wat een mooie lo zeg!!! Gaaf hoe je al di lagen hebt gedaan en wat een super foto!!!! Té lief!!!!!

Heike Bruhn zei

Beste wensen voor het nieuwe jaar...en jou start in het nieuwe jaar is dan ook met een super leuke layout...Ik hou van de kleuren zo soft !! En de foto zo lief...Fijn weekend.