vrijdag 18 december 2015

Meeliften op vrijdag!

Hoi hoi,

ben ik ook weer eens. Deze keer laat ik jullie een lift-LO zien, want ik mocht ook een keertje meeliften met Johanna en Thamar. Heel gezellig want er doen nog meer meiden mee deze keer! Een superchallenge dus eigenlijk :)





en natuurlijk JOHANNA en THAMAR

De layout die we allemaal hebben gelift, is toevallig eentje van een van mijn favoriete scrappers, te weten Stacey Young.




Mijn lift:





en van dichtbij:















En de te liften layout:
Hij is prachtig toch? 

Nou, heel erg leuk dat je even kwam gluren hier! Vergeet niet om ook even bij de andere meiden langs te gaan voor de vrijdaglift. Als je hun namen aanklikt bovenaan deze post, kom je op hun blogs. 

Groetjes en alvast een goed weekend,
Brenda xx



15 opmerkingen:

Johanna zei

Zo leuk dat je meedoet! Echt een mooie romantische layout, ik geniet echt van dit rondje langs alle lifts! Fijne vakantie en geniet van de feestdagen, Johanna

Margot zei

Prachtig!

Thamar, zei

Ja super dat je mee heb gedaan ondanks een vervelende handicap heb je het maar weer mooi gefiksts . Ik vind het weer en Super leuke layout geworden.
Hele fijne kerstdagen
Groetjes thamar

Jeanette zei

Prachtige LO, veel leuke details een genot om naar te kijken.

Groetjes Jeanette

Je@net zei

Mooie lo, Brenda. Gaaf met al die laagjes en alles past weer perfect bij elkaar!

Boukje zei

Hij is weer prachtig! Mooie details!

Nadine zei

Wat een zoete layout, zo leuk! Heerlijk om de verschillen overal te zien. Mooie effecten heb je toegepast!

Miranda zei

Super leuk zeg! Leuk om weer eens op je blog te komen! Je lo is echt mooi, ook erg leuk met deze kleurtjes!

Miranda zei

Super leuk zeg! Leuk om weer eens op je blog te komen! Je lo is echt mooi, ook erg leuk met deze kleurtjes!

Heike Bruhn zei

Oh lala...wat is de mooi!!....en dan de kleuren I love it !!..Geniet van de kerst-vakantie..

Els zei

Prachtig lootje en wat veel leuke details zoals het gestanste randje.

Wiebine zei

een prachtig lootje Brenda !

marlies zei

Jee wat een prachtige lo, zo liefjes... de foto is ook erg lief !Fijn weekend !

Brigitta Raaijmakers zei

Super leuke lo! Prachtige zachte kleuren ook! Gaaf!

Joanna zei

Beautiful layout ☼