zaterdag 19 maart 2016

"Blessed"

Hoi allemaal

ik hoor jullie bijna denken,  " Wát?? Alwéér een lootje ??" ;-) Ik was er vorig weekend al mee begonnen maar nu pas afgemaakt. Ik heb een foto uit de oude doos gebruikt (Oh wat waren de kids toen nog klein * smelt* ) De papiertjes zijn een allegaartje. Ik heb me laten inspireren door de challenge bij More Than Words challenge . Daar was het inspiratiewoord "Bliss" en de techniek/creatieve twist "Gesso" . Zoals je op de foto kunt zien , is dat een Bliss- momentje. Lekker knuffelen en stoeien met papa .






I used gesso with a chevron-mask and lots of spray-ink and Gelatos:





Lots of layers, ink gesso and some prima flowers








































And the moodboard :


Bedankt voor het gluren hier en een fijn weekend verder! 
Thanks for stopping by here and have a great weekend y'all!

hugs
Brenda


17 opmerkingen:

Cinderella zei

Hoi Brenda,
Een prachtige LO ik kan er wel van genieten hoor zo`n mooie momenten vastgelegd op de plaat.
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

Di Garling zei

Such a lovely photo and you have scrapped it beautifully Brenda. Gorgeous page. Thanks so much for playing along with us at More Than Words.

Kitty zei

Prachtig Brenda. Al die mooie laagjes, geweldig. Ik vraag me wel eens af hoe je het opbergt. In een album komt het in de verdrukking, dat zou ik niet over mijn hart kunnen verkrijgen ;)

Marjolijn van Elsberg zei

Oh wat mooi, je lijst ze toch wel in hoop ik!!! Prachtig die oude kinderfoto's, ik ben ook weer bij de geboorte van de jongste begonnen. Zoveel herinneringen, supermooi!

Je@net zei

Wow...wat een prachtige lo heb je weer gemaakt, Brenda. Zo mooi al die laagjes, schitterende details en als blikvanger natuurlijk die geweldig lieve foto!

Marjan Küppers zei

Supermooie laagjes en wat een prachtige LO! Mooie foto ook!

Nicole Doiron zei

Oh so soft and lovely! Adore all those layers! Thank you for playing along with us at More Than Words!

Jolanda Goes zei

Prachtige LO Brenda!!Zo mooi al die laagjes en materialen. En dingen uit 1 lijn gebruiken is mooi en makkelijk maar een allegaartje geeft je werk juist iets heel eigens.

Margot zei

Dit is echt supermooi!!!

marlies zei

prachtig, prachtig ! zo mooi al die laagjes !

Helen Hapsi zei

Fantastic work Brenda !! I really really love it !!Thank you for joining us over at More than Words !!

Heather McMahon zei

This is a beautiful and stunning page! I love the soft colours and the gorgeous photo. Thanks for playing along with us at More Than Words.

Rachael Funnell zei

This is such a GORGEOUS layout..... THANK yoU for joining in over @ More Than Words this month.... x

Brigitta Raaijmakers zei

Super lieve layout met al deze zachte kleurtjes en mooie embellishments!!

Thamar, zei

Nou ik ben nog helemaal niet op je blog geweest. Ik had je lo al bewonderd op Facebook . Ik vind hem werkelijk Supppppppppppppppppper.
Doegggg

Valerie Ouellet zei

Awesome! I love the pastel colors. Thank you for joining us over at More than Words!

langeatheart zei

Gorgeous page! I love the soft look of it and those yummy layers! Beautiful background work! Thanks for playing along with us at More Than Words! :) I would like to invite you to visit my blog this month for a giveaway!http://mybeaner.blogspot.ca/