woensdag 16 maart 2016

NIEUW! MOODBOARD WOENSDAG!

Hoi allemaal,

Zoals jullie kunnen lezen is er vandaag iets nieuws: "MOODBOARD WOENSDAG". Het idee kwam van Thamar. Ze vroeg me onlangs of ik het leuk vond om samen te scrappen aan de hand van een moodboard. Nou helemaal leuk! Dus zij druk aan het pinnen op Pinterest met al die moodboards, kreeg ze al snel de vraag van Johanna (haar "Lift-maatje op de vrijdagen") wat ze ging doen met die leuke moodboards. Je snapt het al, scrappen nav een moodboard, daar was Johanna ook wel voor te porren natuurlijk ;) Het kringetje is tenslotte nog uitgebreid met Heike ,  Marlies , Miranda ,  Nadine  en Nicol . Hoe meer zielen hoe meer lol toch?

Afijn, Thamar heeft het eerste moodboard uitgezocht en dat is gelijk een prachtige om mee te beginnen; lekker frisse kleurtjes en heerlijk inspirerende foto's:






Ik ben gegaan voor de frisse kleurtjes, de rietjes (of course :)  ) , knijpertjes, hartjes (in het gele papier) en bloemetjes. 







en van dichtbij:










Lekkerrrr... Laagjes :)










Papiertjes zijn een allegaartje, verder Prima bloemen, Prima Wire Thread, sterren (Bo Bunny) , spray inkt, letterstickertjes en verder nog wat los naaigaren en een stukje verbandgaas. 


Nou dit was m dan weer, ik vond het erg leuk dat je kwam kijken op mijn blog. Vergeet niet om ook even te gaan buurten bij de andere meiden, hun blogs kun je bekijken via de linkjes (hun namen) bovenaan deze blogpost. 

Groetjes en fijne dag en tot de volgende post!

xx Brenda





13 opmerkingen:

Nadine zei

Wauw wat gaaf! Ik vind het ook super hoe je de rietjes hebt verwerkt, heel origineel!

Heike Bruhn zei

Goedemorgen Brenda, jouw layout is geweldig!! Ik hou van de vrolijke kleuren in de achtergrond. Jouw laagjes zijn super en jouw foto..WOW !!

Thamar, zei

Jaaaaa. Gaaf en wat een leuk verhaal.
Jou lo is heerlijk vrolijk en die rietjes top.
Haha ik ging ook voor de rietjes maar bij mij geen rietjes op mijn lo.
Het is een suc6 deze mood board woensdag.
Hele fijne dag

Nicol van Tongeren zei

Wat een leuk verhaal over de tot stand koming van de moodboards woensdag, ik doe mee en wist niets van de achtergrond..... dus erg leuk om te lezen.
Je lo vind ik super mooi, mooie achtergrond, geweldig veel mooie laagjes en een prachtige foto!

Miranda zei

Ook weer zo leuk zeg!!!! Echt super om de verschillende uitwerkingen te zien ! Ik vind dat gele touwtje om de foto echt eruit springen, mooi! En verbandgaas??? Wat een leuk idee!

marlies zei

Jeee ook alweer super om te zien !Mooie achtergrond heb je gemaakt en vind ook het gele touwtje super !

Johanna zei

Wow wat mooi! Een echte Brenda met laagjes rietjes en een romantische touche! :-) p.s. volgens mij ben je Nadine nog vergeten in het lijstje ;-)

Je@net zei

Gaaf moodboard en een super gaaf lootje, Brenda!

Margot zei

Mooi! Alles klopt aan je LO!

Janine Vegter zei

Mooi layout hoor. Prachtig

Kitty zei

Een prachtlootje, geweldig!

Lin zei

Mooi weer Brenda!! En wat een tof idee dat van die moodboards

Jolanda zei

Wat een prachtige layout! Heel gaaf met dat touw en die knijpertjes!