vrijdag 25 maart 2016

Superlift - XOXO

Het is weer een superlift-vrijdag! Ik doe ook weer mee met Thamar en Johanna om een layout te liften. Net als de vorige superlift doen de andere meiden ook weer mee. Gezellig toch??




en natuurlijk JOHANNA en THAMAR

Deze layout hebben we gelift:



En dit is mijn versie ervan geworden:
Moet zeggen dat het me nog niet eens meeviel om met zoveel wit (en behoorlijk clean&simple) te werken. 





















Bedankt voor het gluren hier en tot de volgende post!

Groetjes 
Brenda


14 opmerkingen:

marlies zei

Hallo Brenda,
Wat een mooie lo heb je ervan gemaakt. Die bloem is gaaf !(aldus Elise)

Ook ik vind je lo erg mooi, en zo een leuke foto ! Van die hokjes blijven geweldig !

Thamar, zei

Nou het is weer een mooi lootje. Ik dacht dit doe ik even! De lo heeft een week op mijn bureau gelegen. Grrrrr maar die van jou is super leuk.
Hele fijne paasdagen met je gezin

Nicol van Tongeren zei

Heel erg mooi, een groot verschil met je lo hiervoor maar dat vind ik juist het leuke aan scrappen; alles kan en mag!
Je laagjes zijn super en ook rechtsboven vind ik helemaal leuk (dat vond ik zelf het lastigste stukje aan de lo)

Margot zei

Ik vind 'm geweldig!

Klaske zei

Supergave lift geworden! Leuk, zo'n selfie ;-)

Je@net zei

Wat een leuke lo, Brenda. Gave foto ook!

Johanna zei

Geweldig zo'n dierbare foto! En erg leuk geworden op deze lift, de lichte kleurtjes en het kant. Helemaal mooi! Fijn paasweekend

Nadine zei

Superleuke foto en een prachtige layout geworden!

Miranda zei

Echt ook een super gave lo zeg!!! Wat super met deze foto! En idd een heel andere style scrappen maar ook weer super leuk!! Op naar de volgende!
Hele fijne dagen!

Sonja van der Lugt zei

Deze is ook al zo leuk!
Ga weer even bij de volgende kijken ;-)

Natalie zei

Wat een mooie lift! Ik kan me voorstellen dat dit een uitdaging was, het is totaal "out of your comfortzone"... Maar het is een beauty. Leuke herinnering ook!

Gerdine zei

Ik hou van deze stijl! Heel gave LO! En leuk om die bijzondere gebeurtenis zo te verwerken!

Annemarie zei

Ik vind hem leuk!!
En wat een leuke foto ook.

Heike Bruhn zei

Clean en simpel zou mij niet lukken....maar Brenda jou is het echt gelukt...Ik vind het prachtig om te zien...leuke foto trouwens !!