woensdag 6 april 2016

mini-album en drie kaartjes!

Hallo!

Afgelopen zaterdag was het weer de jaarlijkse scrapdag hier in het dorp. Voor de negende keer alweer! Volgend jaar een jubileum dus :)))) Het is altijd weer een uitdaging om een leuk project te kiezen wat geschikt is voor zowel beginnende als gevorderde scrappers. En dan maken we (ik en twee vriendinnen) alledrie een voorbeeld ter inspiratie. Iedereen krijgt alle benodigdheden om het boekje te maken, uiteraard aan te vullen met eigen spulletjes.

Deze keer was het een langwerpig album met uitvouw-flapjes en labels geworden:









Ik heb foto's uit de oude doos gebruikt (van 20 jaar geleden!! Aaaaargh ik word oud!!)




Mijn nichtje studeerde dat jaar aan de universiteit in Québec, Canada. Ik heb haar daar opgezocht, toen ik in de buurt was voor mijn werk.











Van het papier wat ik nog over had, heb ik nog een paar kaartjes gemaakt:



















De scrapdag was weer een supergeslaagde dag! Het was erg gezellig en iedereen vond het een leuk projectje. Op naar de 10e editie!

Fijne avond nog allemaal,

Brenda









6 opmerkingen:

Lin zei

Prachtig bummetje... leuke manier om veel foto's te gebruiken. Enne oud???nee joh..

Boukje zei

Mooi langwerpig album, leuk al die uitklapbladzijden en flapjes!! Leuk dat je ook nog kaartjes kon maken!
Groetjes Boukje.

Kitty zei

Wat een prachtige mini Brenda!

Je@net zei

Wat een leuk album, Brenda. En ook nog eens een mooie serie kaarten. TOP!

Marjan Küppers zei

Leuk model heb je dat boekje gegeven! Erg mooi geworden, ook je kaartjes!

Natalie zei

Wat een prachtig album, verrassend die flapjes. Het papier is mooi! En ook de kaartjes zijn erg leuk!