woensdag 13 april 2016

MoodBoard Woensdag#2!

Hoi hoi,

daar was ik ook weer eens met een lootje en wel eentje voor de tweede "Moodboard Woensdag". Deze keer had ik het moodboard gekozen en dat is deze geworden:






En dit is mijn layout geworden:






Ik heb gekozen voor de zachte kleurtjes, het kant, de bloemetjes en de snoepjes in de glazen pot (als stipjes) 

Nog een paar close-ups:




















Dit was het weer voor deze Moodboard Woensdag. Ga je ook even bij de andere meiden kijken?

Thamar ,   Johanna  ,   Heike ,  Marlies en Miranda.

En als je het leuk vindt, kun je natuurlijk ook gezellig meedoen en je laten inspireren door het moodboard én alle andere meiden. 

Groetjes,
Brenda xx











9 opmerkingen:

Heike Bruhn zei

Hoi Brenda, jouw layout is prachtig met al de stipjes in de achtergrond en jouw laagjes zijn echt een topper !!Groetjes Heike

Miranda zei

Wow wat een beauty zeg!!!! Die achtergrond!! Geweldig ! Bedankt voor de super leuke moodboard

Margot zei

Gaaf! Leuk al die 'confetti'!

Thamar, zei

Ik vind hem helemaal leuk Brenda. Wat heb je toch weer veel gebruikt. Een top lo. Het was een mooi moodboard. Kleuren die ik zelf niet zo snel zo pakken maar nu ik er eentje met pastel tinten heb gemaakt ga ik dit zeker nog een keer doen.
Lief mens fijne dag doeggg

Je@net zei

Gave lo als uitwerking van dit moodboard. Heel geslaagd, Brenda!

marlies zei

O wauw... toen ik deze lo zag dacht ik als eerste he ? die heb ik al gezien, maar na even terug scrollen zag ik dat je deze foto al een keer eerder gescrapt had.
Wat een supermooi board had je uitgekozen, prachtige kleurtjes. Ik vond het heerlijk om met deze kleurtjes te werken.
Jouw lo vind ik echt super gaaf en die achtergrond .... <3 echt erg origineel uitgewerkt !

Gerdine zei

Leuk vooral die stippen, daar hou ik van! Mooie tinten heb je gebruikt!

Johanna zei

Dit moodboard straalde helemaal jouw stijl uit! Zacht en met pasteltintjes en roze...ik vind je layout er dan ook perfect bij passen!

Janine Vegter zei

lieff