donderdag 5 mei 2016

Eerste mixed media/art journal pagina gemaakt

Hoi allemaal,

gistermiddag een superleuke workshop gedaan bij Annette: een mixed media pagina maken voor in je Art Journal. Het enige wat je mee hoefde te nemen was een schort en evt een oud boek of je art journal. Het leek me altijd al zo leuk om te doen, maar ja, hoe begin je? Het waren allemaal laagjes verf over elkaar heen. Tot mijn pagina er zó uit zag:








Daarna nog met stempels erop:




Ik vond het ontzettend leuk om te doen, echt voor herhaling vatbaar! Eens helemaal uit mijn comfortzone, viel niet mee (ik denk teveel na) maar het ging steeds beter ;-)

Nou, geniet lekker van het mooie weer en tot de volgende post!

Brenda

5 opmerkingen:

Je@net zei

Wow....wat gaaf!

Thamar, zei

oeeee dit is weer heel wat anders. gaaf hoor.
heel fijn weekend alvast
doeggg
tot woensdag

Boukje zei

Echt buiten jouw comfortzone, wat leuk dat je dat gedaan hebt! Mooi gedaan!
Groetjes Boukje.

Johanna zei

Prachtig!! Wow wat een mooie technieken! Zo'n workshop staat hoog op mijn wishlist!

Jeanette zei

Heel erg mooi Brenda, prachtige kleuren bij elkaar en zo anders dan dat je normaal gesproken maakt.

Groetjes Jeanette