woensdag 11 mei 2016

Moodboard Woensdag #3!

Hoi allemaal,

even een tijdje wat stilletjes van mijn kant, maar vandaag heb ik weer een layout om jullie te laten zien! Het is weer tijd voor de Moodboard Woensdag :))) We hebben gewerkt met onderstaand moodboard en ooooh dat was weer een plaatje!












En dit is mijn layout geworden:
(excuses voor de beeldkwaliteit , camera had kuren dus dit nu met mijn mobieltje gedaan)






























Mijn inspiratie heb ik gehaald uit de kleuren, de roosjes, de sleutels(rechtsonder)

Gaan jullie ook weer even bij de andere meiden kijken? Leuk!!

Thamar ,   Johanna  ,   Heike ,  Marlies , Miranda  Nadine  en Nicol 


Groetjes en tot de volgende post!

Brenda xx

12 opmerkingen:

Miranda zei

Wat een gave lo geworden zeg!!!! Heerlijk met dat blauw! Leuk al die verschillende kleurtjes op de achtergrond, die spetters!
En wat een leuke lieve foto!

Thamar, zei

Nou ik snap het niet ik had al een berichtje achter gelaten maat die zie ik niet meer misschien krijg je er nu 2 . Haha. Thamar en techniek.
Maar je layout is weer helemaal toppie en de foto weer zo lief. Echt weer goed geslaagd

Thamar, zei

Nou ik snap het niet ik had al een berichtje achter gelaten maat die zie ik niet meer misschien krijg je er nu 2 . Haha. Thamar en techniek.
Maar je layout is weer helemaal toppie en de foto weer zo lief. Echt weer goed geslaagd

Johanna zei

aaaah dat blijven toch zulke schattige foto's om te scrappen! Alweer 10 jaar geleden, maar echt super! (en wat een leuk detail om te zien dat het in Zuidveen is :-) ik kom uit Steenwijk ;-) )

Je@net zei

Wat een lief lootje, Brenda!

Nicol van Tongeren zei

Wat een onwijs lieve foto en een super leuke layout.
Erg mooi met al die verschillende tinten en die rondjes op de foto vind ik ook echt super!

Nadine zei

Wat een mooie lo, Brenda. Prachtige details weer en leuk die knijpertjes. De foto past er met dat blauw van de ballonnen natuurlijk perfect bij, goede keuze!

Heike Bruhn zei

Oh wat zien mijn ogen daar..Mixedmedia op de aller mooiste manier...Jouw layout heeft een WOW effect. Daar hou ik zo van !!Ik wens je een fijn weekend. tot de volgende MBW

marlies zei

O wat een mooie lo ! ook ik ben weg van je achtergrond, en die rondjes vind ik ook echt super. Is dat uitgesneden ? De foto is ook té lief !

Judith zei

Aah, grote zus... als ik het goed begrijp is jullie jongste dochter pas 10 jaar geworden. Mag ik nog feliciteren? Toch een mijlpaal.
Weer zo veel details op je LO. Ik schreef het net al, vind deze stijl prachtig, maar ben zelf nog heel voorzichtig. Tja, als je CAS als favoriete stijl hebt, is het maar moeilijk daarvan af te stappen. Ook al laten mijn DT maatjes van Bij Oma Dee natuurlijk regelmatig 'spetterende' voorbeelden zien.

Fijne dag! groetjes, Judith

Janine Vegter zei

mooie achtergrond

Jolanda Goes zei

Wat een mooie kleuren en gaaf al die laagjes en verschillende media wat je hebt gebruikt. Prachtige layout.