woensdag 15 juni 2016

Moodboard Woensdag # 4

Hoi hoi!

Het is weer tijd voor Moodboard Woensdag, editie 4  alweer :-) Deze keer was Johanna aan de beurt om een moodboard te kiezen en dat is een hele mooie geworden:





Weer eentje om van te smullen, genoeg om inspiratie mee op te doen! Ik heb gekozen voor de kleuren, de veren (in het designpapier) hexagons, het patroontje van linksboven (naam is me ontschoten) in de labels, de bloemen en wat bling (nav de armband)





En nog een paar van dichtbij:


























Gaan jullie ook even gezellig buurten bij de andere meiden?  :-))))  Hartstikke leuk!!

Thamar ,   Johanna  ,   Heike ,  Marlies , Miranda en Nadine.  

Bedankt voor het langskomen hier en tot de volgende post!

Liefs,
Brenda 

10 opmerkingen:

Miranda zei

Oh wat een mooie!!!! Echt super leuk gedaan met al die laagjes! Zo knap hoe jij dat voor elkaar krijgt met draad! Hoe langer ik kijk hoe meer ik zie!
En wat een prachtige foto!!!
Ik vind jouw datum regeltjes ook elke keer heel gaaf, mooi handschrift!
Fijne dag nog!

Thamar, zei

Helemaal gaaf deze lo en ook heerlijk al die laagjes. Er is ook weer van alles op te zien. Je hebt weer van alles uit de kast getrokken. En wat een pracht foto een plaatje.

En nee de pioenen helaas niet uit eigen tuin.
Fijne dag

Thamar, zei

Helemaal gaaf deze lo en ook heerlijk al die laagjes. Er is ook weer van alles op te zien. Je hebt weer van alles uit de kast getrokken. En wat een pracht foto een plaatje.

En nee de pioenen helaas niet uit eigen tuin.
Fijne dag

Thamar, zei

Helemaal gaaf deze lo en ook heerlijk al die laagjes. Er is ook weer van alles op te zien. Je hebt weer van alles uit de kast getrokken. En wat een pracht foto een plaatje.

En nee de pioenen helaas niet uit eigen tuin.
Fijne dag

Boukje zei

Mooi gedaan, veel te zien, maar toch mooi geheel! En wat een mooie dochter, mooie foto!
Groetjes Boukje.

Johanna zei

Prachtig!! Heel mooi met de laagjes en alle kleine details! Ik blijf gewoon kijken :-D

Nadine zei

Wat een prachtige meid en fijne details op deze LO! Echt een beauty in alle opzichten, leuk met al die laagjes. Je blijft kijken, zoals Johanna ook zegt.

marlies zei

Wat een prachtige lo. Veel op te zien. Erg gaaf ! Wat een mooie laagjes. En je hebt veel van het moodboard gebruikt! Fijne zaterdagavond

marlies zei

Wat een prachtige lo. Veel op te zien. Erg gaaf ! Wat een mooie laagjes. En je hebt veel van het moodboard gebruikt! Fijne zaterdagavond

Heike Bruhn zei

Zo nu heb ik de tijd om jouw fantastische layout te bewonderen.Ik hou van jouw laagjes de zijn geweldig onder jouw leuke foto.Prachtige layout Brenda !!