woensdag 12 oktober 2016

Moodboard Woensdag #6

Hallo!

Het is maar goed dat ik elke maand een digitale stok achter de deur heb, om een lay-out te maken voor de Moodboard Woensdag! Ik scrap verder helemaal niet meer. Te druk met andere dingen, weinig inspiratie, ach, het komt vast wel weer goed :)  Binnenkort ga ik weer op scrapweekend , hopelijk kom ik dan weer wat terug in  mijn creatieve flow!

Maar, hier dan eerst het moodboard van deze maand, weer een erg mooie! :




En dit heb ik er mee gemaakt:


Aaaaach wat waren ze hier nog klein, om op te (vr)eten gewoon ;)






























Dit was m weer! Bedankt voor het langskomen hier en vergeet niet om ook even te gluren bij de andere meiden:  Thamar ,   Johanna  ,   Heike ,  Marlies , Miranda en Nadine


Groetjes,

Brenda xx


12 opmerkingen:

Marjan Küppers zei

Heel erg mooi, Brenda! Ik vind deze stijl ook erg mooi en het gaat jou altijd zo goed af! Jammer dat je mojo een beetje zoek is, maar komt vast wel weer en gelukkig is het een hobby en geen moeten.

Margot zei

Schitterend!

Miranda zei

Zo herkenbaar, ik scrap ook niet meer maar komt vast weer in de winter ..... Wel fijn om dit achter de hand te hebben dan 'moet' je... Je lo is echt geweldig! Wat een lieve foto!!! En je bloempjes vind ik zo mooi!

Je@net zei

Aaah...wat een lieve foto. Prachtige lo heb je ermee gemaakt, Brenda!

Heike Bruhn zei

Oh Brenda....dat is toch een fantastische begin met scrapen...jouw layout is zo prachtig en mooi!! en jouw foto kijkt geweldig op jouw achtergrond !! Ik wens jou een mooi vakantie...

Thamar, zei

Ja wat een plaatje heb je weer gemaakt . Werkelijk prachtig ook weer een echte brenda hoor. Ik vind het top dat wij dit met zn allen doen.
Dat lijkt mij heerlijk een scrapweekend nog nooit gedaan maar dan kont vast je inspiratie terug.
Nou geniet maar lekker van je scrapweekend.
Groetjes

Thamar, zei

Ja wat een plaatje heb je weer gemaakt . Werkelijk prachtig ook weer een echte brenda hoor. Ik vind het top dat wij dit met zn allen doen.
Dat lijkt mij heerlijk een scrapweekend nog nooit gedaan maar dan kont vast je inspiratie terug.
Nou geniet maar lekker van je scrapweekend.
Groetjes

Nicol van Tongeren zei

Wat een mooie layout.
Je hebt als basis wat andere kleuren uit het moodboard gehaald dan de andere meiden waar ik al langs ben gehopt.
Ik vind jouw lo weer een hele andere, maar nog steeds super mooi.

marlies zei

Het blijft zo gaaf te zien al de verschillende lo s nav een moodboard. Ook de jouwe is erg mooi geworden. Mooie achtergrond met kleine details en een té lieve foto gebruikt !

marlies zei

Het blijft zo gaaf te zien al de verschillende lo s nav een moodboard. Ook de jouwe is erg mooi geworden. Mooie achtergrond met kleine details en een té lieve foto gebruikt !

Boukje zei

Wat een mooie weer, jammer dat het scrappen steeds niet wordt. Komt vast goed na het scrapweekend!
Groetjes Boukje.

Johanna zei

Prachtig!!! Echt weer een mooie romantische touche aan jouw layout, wat kan je dat toch goed met al die laagjes en bloemen. Veel plezier op je scrapweekend :-) ook hier helaas geen tijd om te scrappen...dat komt vast weer terug!