maandag 5 juni 2017

Te lang geleden...

Hoi hoi,

zoals de titel al zegt, het is al veel te lang geleden dat ik hier iets gepost heb. Ik had ook niet echt veel om te laten zien dus dan houdt het al snel op natuurlijk ; ) Anyway, begin maart ben ik weer op scrapweekend geweest (wat weer ontzettend gezellig en relaxed was) en daar heb ik onder andere onderstaande mini-album gemaakt. De papiertjes zijn van het heerlijke papier van Cocoa Vanilla Studio.











De binnenkant:



Hoofdpersoon van dit album is Tess, de hond van mijn zus





































Dit was het voor nu. Tot de volgende post! 

Groetjes, Brenda

6 opmerkingen:

Je@net zei

Wauw...wat een leuk album heb je gemaakt, Brenda!

Wiebine zei

wat een superleuk album is het geworden Brenda en erg mooi papier!

Marjan K├╝ppers zei

Wat leuk dat je weer iets post en dit albumpje is echt super! Leuke foto's ook!

marenmat zei

Wow, wat een schattig en vrolijk album is het geworden! Hartstikke leuk!

Groetjes marlies

Jolanda Goes zei

Supermooi album Brenda en wat een originele constructie.

marlies zei

wat een superleuk album ! die papiertjes zijn echt super !