donderdag 31 augustus 2017

Mini-album van de 10e Scrapdag Noordwolde

Hallo,

deze keer heb ik een mini-album om te laten zien. Ik heb het gemaakt als voorbeeldje voor de jaarlijkse Scrapdag Noordwolde, die ik samen met 2 vriendinnen organiseer. Dit jaar hebben we gekozen voor het feestelijke papierblokje van Marianne Design; Celebrations. Wel toepasselijk met het vieren van de tiende editie van deze Scrapdag, vonden wij  :)

Het boekje zelf is niet moeilijk om te maken. Het moet ook niet te ingewikkeld zijn, aangezien het ook geschikt moet zijn voor de niet-ervaren-scrappers in het gezelschap die dag.



































Hier kun je aardig goed zien hoe het boekje is gemaakt. 





 Mijn mini is weer lekker dik geworden, hoewel ik echt geprobeerd heb om me in te houden met de laagjes en embellishments ...





De sluiting is gemaakt met kreuklint  . En de mooie gehaakte bloem op de voorkant heeft de moeder van een van mijn vriendinnen gemaakt. Voor iedereen die aan de Scrapdag deelnam! Hoe lief!






Leuk dat je weer eventjes kwam kijken hier. Tot de volgende post!

Groetjes, 

Brenda






2 opmerkingen:

Je@net zei

Erg mooie boekje heb je zo gemaakt, Brenda. Dat gaat vast lukken met de dames. Veel succes!

Jeanette zei

Prachtig idee en een heel erg leuk boekje, de mijne is inmiddels ook klaar. Zal foto's maken en hem op mijn blog plaatsen.

Groetjes Jeanette